"Jeg tror, at jeg er gravid"

736 29 6
                                    

En uge senere
Du har bestilt tid hos lægen, da du ikke er sikker på, om du er gravid. "Skal jeg tage med dig?" spørger Thor. "Nej nej, jeg tager derind sammen med Anna" siger du. "Så du dropper mig for en veninde?" spørger Thor. "Nej da. Men jeg har aftalt det med Anna" siger du. Du finder dine sko og jakke i entréen. "Farvelkys?" spørger Thor. Du kysser ham på kinden, og går mod lægen. På vejen møder du Anna. "Hej Anna" siger du, og krammer hende. I går og snakker om lidt af hvert. "Men hvis du er gravid, beholder du så barnet?" spøger Anna. "Nej, ville du gøre det?" spørger du. Anna ryster på hovedet. "Vi er uden tvivl alt for unge" fortsætter hun. Så er i hos lægen. Du bliver kaldt ind, og Anna går med. "Nå, (dit navn). Hvad er der i vejen med dig?" spørger Louise, som er din læge. "Jeg tror, at jeg er gravid" siger du. Louise ser overrasket på dig. "Jamen, så må vi få det tjekket" siger hun. Du bliver lagt på en seng, og Louise smører noget creme på din mave. Så scanner hun din mave. Hun tager nogle prøver, og går et øjeblik. 5 minutter efter, er hun tilbage. "Okay, (dit navn). Du er ikke gravid" siger Louise. Du ånder lettet op. Anna smiler til dig. "Tusind tak for hjælpen" siger du, og giver Louise hånden. "Ingen årsag. Du kan regne med mig" siger Louisa. Du og Anna går hjem til dig. "Du aner ikke, hvor stor en lettelse, det er for mig" siger du, da i går hjem. "Det ved jeg nok ikke, men du virker en hel del mere afslappet nu" siger Anna. "Jeg er bare glad for, at den her historie er overstået" siger du. I går hjem til Thor. Han kommer uroligt ud til jer i entréen. "Nå? Hvad skete der?" spørger han, med blikket rettet mod gulvet. "Ingenting. Der skete ingenting" siger du, og hopper i armene på ham. "Hvad?" spørger han forbavset. "Jeg er ikke gravid" siger du, og smiler over hele hovedet. "Det er fantastisk" siger han, og løfter dig op, og snurrer rundt med dig. Du nikker. "Jeg må nok også komme hjem nu" siger Anna. "Tusind tak, fordi du gik med mig" siger du, og krammer hende. "Det var så lidt" siger hun og går.

Når kærligheden banker påOnde histórias criam vida. Descubra agora