"Christopher!" kalder Anthon, da vi endelig finder ham. "Hvor har du været (dit navn)?!?" spørger han bekymret, og giver dig et knus. "Ingen steder" siger du. "Men nu har vi fundet hende" siger Anthon,"har du set Thor?". "Nej, har I ikke ringet til ham?" spørger Christopher. "Han tager den ikke" siger du. "Jamen, så må vi vel lede videre" siger Christopher. Så I leder videre, men det er som, at lede efter en nål i en høstak. Og så begynder det at regne. Thor er ingen steder. Men da du pludselig kommer forbi haven, ser du en skikkelse, som kigger mod et af springvandene. Skikkelsen har lyst hår, er tynd og ligner Thor på en prik. "Thor!" kalder du. Han vender sig om. Så løber du i armene på ham. "Jeg vidste ikke hvor du var" siger du, og begynder pludselig at græde. Dit hoved ligger helt trygt, på Thors bryst. Du kan faktisk høre hans hjerte banke. "Du skal ikke græde. Jeg er her hos dig" siger han, og tørrer en tåre af din kind. "Du ved godt at jeg elsker dig, ikk" siger du. "Jo, og jeg elsker dig" siger Thor. Og så mødes jeres læber. I står i Tivoli, og kysser i regnvejr. Dit hår er gennemblødt, og du begynder at fryse. Ja, du ryster faktisk. "Er du okay?" spørger Thor og bryder kysset. "Ja, her er bare ret koldt" siger du. Thor tager sin jakke af, og giver den til dig. "Det behøver du ikke" siger du. "Jo jeg gør. Jeg vil ikke have at du bliver syg" siger han. Du smiler. "Vi må hellere finde de andre" siger Thor så, og tager dig i hånden. I leder ikke længe, så dukker Anthon og Christopher op. "Du fandt Thor" siger Anthon, "næste gang, så tager du din telefon". "Den er altså død for strøm" siger Thor uskyldigt. "Jeg må hellere komme hjem" siger Christopher så. I krammer farvel, og Christopher kysser dig på kinden. "Håber vi ses igen" hvisker han, og blinker til dig. "Vil i blive her længere, eller skal vi tage hjem?" spørger Anthon. "Jeg er ret træt, så jeg vil gerne hjem" siger du. "Jeg har det på samme måde" siger Thor. "Jamen, så må vi vel komme hjem" siger Anthon. I går imod Hovedbanegården, og stiger på et tog. "Har det så været en god dag?" spørger Anthon. "Ja, en fantastisk dag" siger du. Du finder din mobil frem, og skriver en besked til Anna.
SMS
DIG=👸
ANNA=💁
👸= Anna, der er sket det vildeste. Jeg har mødt Christopher og Page Four!! Og så sang jeg med Citybois😱😱 Det har været en så vild dag❤️❤️❤️ Og så fik jeg nummeret til et pladeselskab😘
💁= Seriøst?? Den Christopher og dem fra Page Four?? Sang du med Citybois? Det er jo helt vildt. Troede bare du skulle i Tivoli med Anthon❤️❤️❤️
👸= Det skulle jeg også. Men ham og Thor havde aftalt at overraske mig😱 Og.... Ej jeg kan slet ikke beskrive det ❤️❤️❤️
💁= Argh, det er jo..... Argh!!! Du må jo være så ovenpå. Jeg ved jo at du ❤️ at synge
👸=Ja. Det er så vildt. Og nu er vi på vej hjem, så jeg fortæller dig det hele i skolen❤️❤️❤️
💁=Altid. Glæder mig ti at høre om det❤️❤️❤️
👸= Okaiiii😜😜 ses❤️❤️❤️
SMS SLUT
Du læner dig tilbage, og lukker øjnene, da du er træt. Og inden længe har søvnen overtaget dig.
आप पढ़ रहे हैं
Når kærligheden banker på
फैनफिक्शनDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...