"(Dit navn)" er der en der kalder. Personen rusker i dig. Dine øjne er lukkede, og du er langt væk i drømmeland. "(Dit navn)" siger stemmen igen. Men denne gang kan du ikke ignorere den. Du åbner dine øjne. "Hvad har du gang i Thor?" spørger du træt. "Har du glemt skolen? Det er mandag" siger Thor. "Ej. Jeg gider ikke skolen" siger du, men rejser dig op. "Kom nu (dit navn). Det er da ikke så slemt" siger Thor. Du finder dit tøj, og går mod badeværelset. Så går du ned i køkkenet, hvor Thor spiser morgenmad. "Godmorgen sovetryne" siger Thor. "Godmorgen" siger du og gaber. Du får morgenmad. Og så skal I i skole. Dig og Thor går sammen. "Er det egentlig ikke irriterende, at have fans, når de stalker jer?" spørger du pludselig. "Nej. Det betyder i princippet, at de godt kan lide dig" siger Thor. "Men hvad med dem, som besvimer?" spørger du. "Det er lidt synd for dem. Vi kan ikke snakke med dem, uden at de falder om" siger Thor.
Da i ankommer til skolen, er Anna der allerede. "Hey Anna!" siger du, og krammer hende. "Hej (dit navn)" siger Anna. Så kommer jeres lærer, og timen starter.
Efter skolen går dig og Thor hjem. "Idag skal vi offentliggøre, at vi er sammen" siger du. "Ja. Jeg vil bare ikke have, at du får en masse hate"siger Thor. "Bare rolig. Hvis jeg får hate, ved jeg, at du vil være der for mig" siger du. Thor trækker dig ind i er kram. Da i kommer hjem, finder Thor sin mobil, og går ind på Instagram. Han sætter sig over til dig, og kysser dig på kinden, mens han tager et biled. Thor tjekker billedet. "Ej, det blev mega godt!" siger han. "Må jeg se?!?" spørger du. Thor viser dig billedet. "Årh, det er så cute" siger du. Thor ligger billeder op, med teksten: At stå på en scene er fantastisk. At have gode venner er så 'Pat. Og med hende her, er mit liv perfekt". Og i løbet af ingen tid, har det sindssygt mange likes. "Nu ved verden at vi er sammen" siger Thor lettet. "Ja. Vi er officielt sammen" siger du, og i griner.
YOU ARE READING
Når kærligheden banker på
FanfictionDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...