FIFA MY FRIEND

1.3K 31 1
                                    

Dig og Thor går hjem. "Var det så en god fest?" spørger Thor. "Ja. Der var den bedste fest" siger du. Du er træt, men adrenalinen pumpe inden i dig. "Hvad er klokken egentlig?" spørger du. "Den er 11. Hvorfor?" spørger Thor. "Ikke for noget" mumler du. Thor tager din hånd. "Er du ikke træt?" spørger Thor. "Jo, en lille smule" siger du. I går hjem til Thor. "Skal vi ikke se en film?" spørger Thor. "Vi ser altid film. Kan vi ikke lave noget nyt?" spørger du. "Hvad skulle det være? FIFA?" Siger Thor og kigger spørgende på dig. "Ja, hvorfor ikke" siger du, og i sætter jer foran fjernsynet. Thor vælger FCK og du vælger Real Madrid. "Er du seriøs? Det hold vinder aldrig over FCK" siger Thor og puffer dig i siden. "Skal vi vædde? Jeg kan sagtens slå dig" siger du og rækker hånden frem. Thor tager din hånd. "100kr på at jeg vinder" siger han. "Og 100kr på, at jeg vinder" siger du. I starter kampen. Det går vildt godt for Thor, og ikke så godt for dig. Men så finder du en god taktik. Og Thor taber med et mål. "Ha, jeg sagde det jo" siger du og bryder ud i sejersdans. "Ej, hvor er du irriterende" siger Thor og smiler. Han kaster sig over dig, og du lander i sengen. "Og ved du hvad der sker, når jeg taber i FIFA?" spørger Thor. Han sidder oven på dig. "Så skal man kildes" siger han og begynder at kilde. Du skriger af grin. Et øjeblik efter kommer Karl. "I larmer" siger han og gaber. "Undskyld bro" siger Thor. Karl går igen. Du griner igen. Bare lidt lavere. "Du er så f*cking dejlig" siger Thor, da latteren stopper. "Og du er en sygt dårlig taber" siger du drillende. "Tving mig ikke til at kilde igen" siger Thor. Han ligger sig ved siden af dig. Du gaber. "Er du træt?" spørger Thor. "Ja, lidt" siger du. "Jamen, skal vi så ikke sove?" Spørger han. Du nikker, men gider ikke tage nattøj på. Du trækker kjolen over hovedet, og ligger i undertøj. Thor ligger sig ved siden af dig. Han ligger også i underbukser. Han begynder at køre sine hænder op af dine bare ryg. Han kører dem op til din bh. Han knapper den stille op. Du gisper, men lader ham fortsætte. Han tager din bh af og, smider den på gulvet. Han beundre dine bryster, og rører dem. Dine læber udslippet et lille støn. Thor fortsætter i noget tid. Han begynder at kysse dig langs halsen. Han fortsætter ned ad din mave. Han kysser dine inderlår. Han trækker dine trusser af. Han begynder at kysse dit underliv. Du stønner. Så stikker han den op. Thor bevæger sig stille og roligt. Det gør virkelig ondt. Men lidt efter er det mere behageligt. I stønner om kap. Da han kommer, trækker han sig stille ud. I ligger begge i sengen helt forpustede. "Du er fantastisk" siger Thor. "Det er du også" siger du og smiler.

Når kærligheden banker påHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin