"Du er helt igennem fantastisk"

955 36 10
                                    

Du sidder stadig på hospitalet med Thor. Ulla vil komme om ti minutter. "Nå, kommer du hjem i dag?" spørger du. "Ja, men så skal du holde mig med selvskab i nat" siger han frækt. "Du virker helt frisk" siger du. I sidder i stilhed, fanget i hinandens øjne.
"Min lille dreng!" siger Ulla, da hun kommer ind på værelset. "Jeg har snakket med lægen, og du kan komme hjem" fortæller hun, "du kan blive udskrevet med det samme". Thor pakker sine ting, og han bliver udskrevet.
"Tak, fordi du er så sød" siger Thor, da i er kommet hjem. I sidder i hans seng. "Men du er dobbelt så sød" siger du, og ligger en hånd på hans kind. Han tager sin hånd op til din. Du smiler, og hans kinder bliver en smule røde. "Jeg elsker, når du rødmer" siger du. "Jeg elsker dig" siger Thor. Han presser sine læber mod dine, og skubber blidt til dig. Han ligger sig ovenpå dig, og holder om dine hofter. Du ligger dine arme om hans nakke, og Thor kysser dig heftigere. Han kysser dig langsom ned af halsen, og giver dig et sugemærke på halsen. Han presser sig længere ind mod dig, og han tvinger dig til at sprede benene. Han hiver din t-shirt af, men pludselig kalder Ulla fra køkkenet. "Der er mad!" kalder hun. Du griner. "Det er pænt akavet" siger du. Du tager din t-shirt på igen, og går ned til spisebordet. "Godt at have dig tilbage, bror" siger Krista. "Det er godt at være tilbage" siger Thor. "Men du må ikke se fjernsyn eller læse i den næste uge" siger Ulla. "Det klarer jeg nok" siger han, og blinker til dig. Den dreng og hans hormoner! I spiser i fred, og Ulla har igen tryllet i køkkenet. "Hvad er det for et mærke, du har på halsen, (dit navn)?" spørger Krista. Du tager hånden op til din halsen, og opdager, at det et det sugemærke, som Thor gav dig. "Øhm, det ved jeg ikke"siger du, men vist ikke helt overbevisende. "Har Thor givet dig det?" spørger Karl. "Nej!" siger du lidt for hurtigt. Thor bliver rød i hovedet. Krista flækker af grin, og Karl griner med. "Det her er en smule akavet" hvisker Thor til dig. Det er mega akavet. "Jeg håber ikke, at du lige pludselig bliver tyk" siger Ulla til dig. Thors mund glider langsomt op. "Jeg vil da ikke gøre hende gravid" siger han. "Det håber jeg heller ikke, Thor" siger Ulla strengt.
Du og Thor går op på hans værelse. "Det var virkelig pinligt" siger du. "Hvordan kan hun tro, at jeg vil gøre dig gravid?" spørger Thor. "Men vi ville sikkert få et sødt barn" siger du. "Og du ville være den bedste mor" siger Thor. Han står bag dig, og ligger sine hænder på din mave. Han kysser dig på halsen. "Men de sugemærker, skal vi nok passe på med" siger du. Du vender hovedet, og kysser ham på kinden. "Nå, hvad skal vi så lave sådan en fredag, som idag?" spørger Thor sleskt. "Ej, Thor! Din hjerne sidder vist ikke helt fast endnu" siger du. "Du er så sjov" siger han sarkastisk. Han rykker tættere på dig, og kilder dig. "Stop Thor! Jeg... Kan ikke.. Få vejret" griner du. Han ligger ovenpå dig og kilder dig. "Hvad lærte man så?" spørger han, og stopper med at kilde. "At dine hormoner flyver rundt i kroppen på dig" siger du flabet. Han kilder dig igen. Og du græder af grin. Så stopper Thor. Han kysser en tåre væk fra din kind. "Du er godt nok kærlig idag" siger du, og lader hænderne vandre igennem hans hår. "Det er da fordi, at jeg er sammen med dig" siger han. Han ligger sig ved siden af dig. "Dine øjne er så smukke, når du er glad" siger han. "Jeg er glad, når jeg er sammen med dig" siger du, og prikker ham på næsen. Han lukker øjnene, og smiler stort. Du lader to fingre vandre op langs hans ansigt, og op til hans hår, hvor du lader dine hænder køre ned ad hans ryg. "Jeg har virkelig savnet det her. At være forelsket, og vide hvad man vil have" siger du. "Jeg kan huske første gang, jeg så dig. Du var så genert og bange. Du var lige ankommet til Gentofte. Og da jeg så dine øjne, var jeg ikke i tvivl. Det var dig, som var i mine drømme" siger han. Hans øjne lyser, når han taler sådan. "Da jeg først så dig, vidste jeg slet ikke hvem du var. Jeg troede, at jeg skulle bo her alene. Men så kom du..." siger du. "Og?!" siger han spørgende. "Og jeg forelskede mig i dig. Og opdagede, at du var alt, jeg havde brug for" siger du. I ligger og kigger hinanden i øjnene. "Du er helt igennem fantastisk, og jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig" siger Thor pludseligt. Du rødmer. Han er så sød. "Jeg elsker dig en million gange, og vil gøre alt for dig" siger du. Han smiler, og kysser dig på munden. Du ligger dig op på ham, og kysser heftigere. Thor virker ret desperat, og meget ivrig. Han udvikler kysset til et snav, og holder sig ikke tilbage. Og du kan mærke, at han for boner. "Er du klar?" spørger han. Du nikker.

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now