"(Dit navn)!" udbryder Anna. Hun er tilfældigvis på stationen, hvor hun skal sige farvel til Teo. Han skal på besøg hos sin familie. "Hvor i alverden har du været?" spørger hun. "Anna, det er så godt at se dig igen" siger du. "Du svarede ikke på mit spørgsmål" siger Anna tålmodigt. "Det er lidt svært for mig at tale om" siger du. Du har stadig svært ved, at acceptere hvad det er sket. "Ej, søde! Det skal nok gå" siger Anna. "Vil du ikke med hjem?" spørger du hende. "Selvfølgelig" siger hun. I tager sammen hjem. Dig, Thor og Anna. "Jeg har virkelig savnet dig (dit navn)" siger Anna, "jeg vidste ikke ikke hvor du var, eller hvornår jeg ville se dig igen". "Du skal nok få historien" siger du. "Når du er klar til, at sige det" siger Anna og smiler. Du griner.
Da i kommer hjem, sætter du og Anna jer ind på Thors værelse. Du kigger afventende på Thor. "Skat, vil du lige?" spørger du sødt. "Ej, helt ærligt. Det er da mit værelse" siger Thor drillende. "Men vi skal snakke. Pigesnakke" siger du, og kigger bedende på ham. "Fint. Men kun fordi, at jeg elsker dig" siger Thor. Du sender han et luftkys. "Nå, nu skal du have historien" siger du, og Anna sætter sig til rette, i Thors seng. "Min mor fik diabetes, så mig og Thor tog til Aarhus, så jeg kunne være hos min far" fortæller du. "A'hvad!?! Din mor!" udbryder hun. "Ja. Men hun er heldigvis i bedring, og alt skal nok blive normalt" siger du. "Du for da aldrig et normalt liv med mig" siger Anna. "Nej, men hvis det det var normalt, så ville det da være kedeligt" siger du. Anna griner, og det for dig til at smile. "Hvor blev Thor egentlig af?" spørger du Anna. Hun trækker på skuldrene. "Du kan bare blive her" siger du til Anna. Du går ind i stuen, men der er han ikke. Du ser på Kristas værelse, men der er han heller ikke. "Har du set Thor?" spørger du Krista. Hun ryster på hovedet. Du bliver en smule bekymret, så du finder din telefon frem, og finder hans nummer.
Telefonsamtale
Dig: Thor, hvor er du?
Thor: Bare ovre hos Anthon
Dig: Årh, godt. Jeg var bange for, at der var sket dig noget
Thor: Der kunne aldrig ske mig noget. Du er jo min skytsengel, som altid passer på mig
Dig: Årh, hvor er du sød. Hvornår kommer du hjem?
Thor: Vil du da gerne have, at jeg kommer hjem?
Dig: Selvfølgelig.
Thor: Er Anna der stadig?
Dig: Ja, men jeg tror, at hun snart tager hjem
Thor: Så kommer jeg hjem. Eller.... Du kunne kommer over til Anthon, og sover her sammen med mig
Dig: Okay, jeg kommer om 10 minutter. Ciao, søde
Thor: Ciao? Det er da noget nyt
Dig: Jeg synes bare, at det lyder godt.
Thor: Jamen, så. Ciao bella
Dig: Du ved godt, at bella betyder smukke, ikk?
Thor: Hvorfor tror du, jeg sagde det?
Dig: Love you
Thor: Love you too
Telefonsamtale slut
"Jeg beklager Anna, men du kan desværre ikke være her. Jeg tager over til Anthon om 10 minutter" siger du. "Okay. Men det var godt, at få snakket med dig" siger Anna. I går ned mod døren. "Vi ses i skolen på mandag. Kys" siger Anna, og krammer dig. "Kys til dig" siger du. Så går du ovenpå, og pakker dine ting.
ESTÁS LEYENDO
Når kærligheden banker på
FanficDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...