Da klokken bliver 18, tager i med toget hjem. "Tak for en super hyggelig dag. Det er godt, at vi kan være sammen, os fire" siger du, da i står på Gentofte station. I krammer hinanden farvel. "Godt at møde dig, Laura. Du er mega sød. Held og lykke med Anthon" siger Maria. "Jeg kan kun give Maria ret. Du er optaget i klubben" siger Anna og griner. I krammer hinanden, og du og Laura følges hjem. "Dine venner er virkelig søde" siger Laura. "Nu er de også dine venner" siger du. I krammer farvel, da i skilles. Du går ind til Thor. "Hej, skat" siger han, da du kommer ind, "jeg har ventet på dig". Han sidder inde i stuen. "Hvordan kunne du vide, at det var mig?" spørger du. "Jeg vidste det bare" siger Thor, og går hen til dig. Han kysser dig på munden. "Jeg er så glad for, at i har fundet sammen" siger Ulla, som står i køkkenet. "Ej mor!" siger Thor, og bliver rød i hovedet. "Jamen, jeg er glad. (Dit navn) er da så sød" siger Ulla. "Tak, og i lige måde" siger du. "Hvornår skal i egentlig giftes?" spørger Karl, som kommer ud til jer. "Ligeså snart, jeg har penge til en ring" siger Thor. "Du har allerede givet mig en ring" siger du, og viser ham din finger. "Nårh, ja. Skal vi så giftes?" spørger han. Du nikker, og Thor løfter dig, i brudestilling, op på værelset. "Seriøst, jeg vil leve resten af livet med dig" siger Thor. "Den er god med dig" siger du, og prikker ham på næsen. "Jeg mener det. Du er den sødeste, jeg kender" siger han. Du kysser ham på kinden. "Og hvor skal vi så hen på bryllupsrejse?" spørger du, og ligger hænderne om nakken på ham. "Til verdens ende" siger han. "Uh, mystisk" siger du, og giver ham et mystisk blik. "Jeg fik, foresten, købt p-piller" siger du. "Godt" siger Thor, og ser lettet ud. Han kysser din mave. "Er der en lille Line derinde" siger Thor. Han holder øret mod din mave. "Kunne du høre noget?" spørger du. "Ikke rigtigt" siger Thor. Du griner og roder i hans hår. "Hey, det tog vildt lang tid, at sætte det" siger han. "Det var synd" siger du. "Du ved godt, at jeg sagtens kan banke dig" siger Thor, og går langsom hen imod dig. Du går baglæns. "Nej, det vidste jeg ikke" siger du flabet. Pludselig støder du ind i sengen og vælter. Thor kaster sig over dig. Og så ligger i ellers der og slås. "Du er den bedste (dit navn)" siger Thor. "Du er bedre" siger du. "Men Line er bedst" siger han, og du griner. Den dreng, altså.
YOU ARE READING
Når kærligheden banker på
FanfictionDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...