"Doktor, hvordan gik det?" spørger du og farer op. Han ser ret træt ud. "Bedre end forventet. Meget bedre" siger han og smiler. "Er det sandt? Åh, det er jo fantastisk" siger du. Du omfavner din far. "Det er så utroligt! Alt skal nok gå" siger han. "Jeg vidste, at det ville ende godt" siger Thor, og krammer dig. "Må vi se hende?" spørger din far. "Ja. Men hun er stadig i narkose. Og i må helst ikke snakke til hende, da hun ikke kan ved, hvad der er drøm og virkelighed" siger doktor Hansen. I går ind til hende. Hun ligger helt stille i en hospitalsseng. Du stiller blomsterne i en vase på hendes bord. "(Dit navn), nu hvor mor kan klare det, så kan du tage tilbage til København" siger din far. "Er du sikker? Kan du godt være alene?" spørger du. "Alt skal nok gå. Og du må fortsætte i skolen" siger din far. "Okay. Men jeg vil gerne snakke med mor, inden vi tager hjem" siger du. "Det er fint. Jeg tror, jeg bliver her indtil mor er vågnet. I kan godt tage tage hjem" siger din far. "Tak" siger du, og tager Thor i hånden. Sofia går sammen med jer.
"Du er så stærk (dit navn)" siger Thor. I går inden i byen, "jeg ville aldrig have klaret det". "Hvis du havde så sød en kæreste, som jeg har, ville du kunne klare alt" siger du. "Årh, min søde skat" siger han, og tager fat om dig. "ARGH! DET ER THOR FARLOV!" råber en pige. Hun løber mod jer. "Må jeg ikke få et billede med dig?" spørger hun. "Selvfølgelig" siger han. Han kigger undskyldende på dig. Du griner. "Er du ikke (dit navn)?" spørger hun. Du nikker. "Jeg elsker din stemme. Du synger sygt godt" siger hun. "Ej, mange tak" siger du overrasket. "Må jeg ikke også få et billede med dig?" spørger hun. "Jo, selvfølgelig" siger du, og i får tager billedet. "Du har fået dine egne fans" siger Thor. "Og du og Anthon har jeres citygirls" siger du. Thor griner og skubber blidt til dig. Du skubber igen. "Pas nu på! Jeg ved hvor kilden du er" siger Thor drillende. "Ikke igen. Du kilder mig jo hele tiden" siger du. "Det er fordi, at jeg elsker dig" siger han.
CITEȘTI
Når kærligheden banker på
FanfictionDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...