VÆK

1.4K 40 4
                                    

Efter en time for du en besked fra Thor.
SMS
Dig=👸
Thor=❤️
❤️=Hej (dit navn). Hvor er du?❤️❤️
👸=Mig og Anna er på strøget❤️😜
❤️=Tænkte om du ville mødes med mig og bois'ne på strøget💋💋
👸=Okaiiii. Må jeg tage Anna med?😱
❤️=Altid❤️❤️❤️😜😜
👸=Så ses vi om 5 min.❤️😜😱💋
SMS SLUT
"Anna vil du mødes med Thor og hans venner?" spørger du. "OMG, Thor Farlovs venner!! Selvfølgelig vil jeg det" siger Anna. Og så går i afsted.
"Hej Thor" siger du og krammer ham. "Hej (dit navn)". Så præsentere du Anna for dem alle. Anton, Teodor og Alfred. "Hvad har i så lavet?" spørger Alfred. "Vi har været på café og snakket" fortæller du. "I hvor lang tid?" spørger Anthon. "To timer" siger du. "I to timer" udbryder Thor. I griner lidt. Så kommer der nogle fans, som gerne vil have billeder. De tager billederne. "Må vi også få et biled med dig?" er der en der spørger. "Ja selvfølgelig" siger du. Hvad skete der lige der? Er du ved at få dine egne fans? Så går i mod Kongens have. "Jeg ved ikk hvorfor, men jeg elsker det her sted" siger Anna. "Det gør jeg også" siger Teodor, og smiler til hende. Anna rødmer. Så går i rundt derinde. Teo og Anna snakker ret godt sammen. Dig og Thor holder i hånden. "Hvad sker der?" spørger Anthon så. "Med hvad?" spørger du. "Ja, i holder i hånden" siger han. "Har du ikke fortalt det?" spørger du Thor. Han ryster på hovedet. "Men mig og Thor er altså sammen" siger du. "Er i?" udbryder Alfred. Du nikker. "Ej tillykke" siger Anthon. "Hvornår for fansene det af vide?" spørger Alfred. "I morgenen hvis alt går efter planen" siger Thor. "(Dit navn), du vil få en masse hate" siger Alfred," Maria fik en masse hate". "Hvem er Maria?" spørger du. "Min kæreste" forklarer han. "Fik hun hate?" spørger du. "Ja. Det var helt vildt" fortæller Alfred. "Hvor er Anna og Teo blevet af?" spørger Anthon så. "Gud ja! De er her ikke" siger du. "Prøv at ringe til Anna" siger Thor til dig. Du finder din mobil, men den går på telefonsvareren. "Jeg kan ikke få fat på hende" siger du," har du ringet til Teo?" Spørger du Anthon. "Nej" siger han. "Hvad gør vi så?" spørger du uroligt. "Slap af (dit navn), vi skal nok finde dem" siger Thor, og ligger armen om dig. "Ja, det ved jeg" siger du, og sætter dig på en bænk. Thor sætter sig ved siden af dig. Anthon står og prøver, at komme i kontakt med Teodor. Alfred er gået, for at finde dem. "Hvor er du Anna?" spørger du stille ud i luften.

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now