Ben & Jerrys

531 24 2
                                    

En time efter, går du og Anna ud i skolegården. Emil står henne ved lågen, og du løber hen mod ham. "Hej Emil!" siger du, og giver ham et kram. Han krammer dig igen. "Godt at se dig igen, smukke" siger han. Han tager din hånd, og drejer dig rundt. "Du er endnu smukkere end jeg husker dig" siger han. Du ligger hænderne mod hans bryst, og står helt tæt på ham. Han kysser dig på næsen. "Vi ses, (dit navn)!" siger Anna. "Hejhej" siger du og vinker. "Nå, hvor skal vi hen?" spørger du. "Tænkte, om du ville med på Ben & Jerrys" siger Emil. "Det vil jeg vildt gerne. Og vejret er også lige til en is" siger du. Pludselig er der en, der kalder på dig. Du vender dig forvirret om. "(Dit navn), tager du med ham hjem?" spørger Thor. Han h ar ikke Mille med. "Ja" siger du. "Er det din exkæreste?" spørger Emil. "Ja. Emil, det er Thor. Thor, det er Emil" siger du. Emil ligger en arm om skulderen på dig, og trekker dig ind til sig. "Nå, men vi ses derhjemme" siger Thor og går. "Flink exkæreste du har" siger Emil. "Han er vel okay" siger du. I går afsted.
"Hvilke smag skal du have?" spørger Emil. "Jeg tror, jeg skal have banan og jordbær" siger du. Emil bestiller, og du får din is. Da i sidder og spise, klasker du din hånd op i Emils is, så han får is i hovedet. "Hva skulle det til for?" spørger Emil og griner. Du flækker af grin, da han bare sidder med den is. Du når slet ikke, at opdage, at Emil snørrer is i dit hoved. I griner bare. Da i har griner færdig, kysser Emil dig. Kysset smager af chokolade, da det er hans yndlings is. Da han bryder kysset, kysser han dig i ansigtet. Han kysser isen i dit ansigt væk. Han kysser dig, som et barn have ville slikke sin slikkepind. "Hvad synes du så om min is?" spørger du. "Den smager virkelig godt" siger han drømmende.

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now