Fuld?

2K 47 5
                                    

Lige efter Anna er gået, kommer Thor og en af hans venner. Du kan ikke helt huske hvad han hedder. "Hej (dit navn)" råber Thor. "Jeg troede ikke du skulle være hjemme nu" siger du. "Jeg kan da ikke undvære dig" siger Thor højt. Du kigger spørgende på hans ven. "Han har drukket lidt for meget" siger han. "Hvad har i overhovedet lavet?" spørger du chokerende. "Vi var ude i byen. Så fik vi noget af drikke, og Thor kom til at drikke for meget" forklarer Thors ven. Du hjælper med at få Thor op på sit værelse. "Hvad er der sket her?" spørger Thors ven, som hedder Teodor. "Jeg havde en veninde med hjem, og hun er fan" siger du. I ligger Thor på sengen. Han falder hurtigt i søvn. "Jeg skal nok klare den her fra" siger du. Du vil gerne være alene med Thor. "Jeg kan altså sagtens blive her" siger Teodor. Øv! Dig og Teodor sidder og snakker. "Thor siger at du kan synge" siger han pludselig. "Har han fortalt om mig?" spørger du overrasket. "Ja. Han siger også at du er god til fodbold". "Har han sagt det?" spørger du igen. "Ja. Han snakker ret meget om dig. Men han bor jo også sammen med dig" siger Teodor. "Okay" siger du lidt skuffet. I bliver ved med at snakke, indtil Teodor skal hjem. Du er nu alene med Thor. Han ligger bare på sengen. Helt bleg. Så synger du Breaking free. Du kan se han får mere farve i kinderne. Så åbner han øjnene. Du bliver så overrasket, ar du krammer ham. "Hvad er der (dit navn)? Jeg er altså okay" siger han. Men han ser træt ud. "Jeg ved det ikke. Jeg var måske bare bange for om der var sket dig noget" siger du. "Der er ikke noget. Jeg er bare træt" siger han. "Selvfølgelig. Jeg skal nok gå, så du kan sove" siger du. "Nej. Vil du ikke blive her. Jeg føler mig så tryk når du er her" siger han. Du smiler. Du ligger dig ind ved siden af Thor. Så ligger i der. I Thor Farlovs seng, som Anna ville sige. Du kan tydeligt høre hendes stemme. Du mærker at Thor ligger sin arm over dig. Du kigger ham i øjnene. "(Dit navn) jeg fucking elsker dig" siger han. Så falder han i søvn. Han elsker dig? Men han er fuld. Tankerne kører rundt i hovedet på dig. Du kan ikke helt komme over det Thor sagde. Det rørte dig, men han er fuld. Hvad skal det betyde?

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now