En dag tilbage

2.2K 58 6
                                    

NORMAL SYNSVINKEL
Du vågner tidligt. Der er kun en dag tilbage, før skolen starter. Du kigger dig omkring. Anthon ligger der ikke længere. Men Thor er der. Du går ud af sengen. Da ser du at Anthon er faldet ned på din madras. Du er lige ved at træde på ham. Du smiler. Idag vil du ikke klæde om her på værelset. Du finder dit tøj, og går ud mod badeværelset. Men da mærker du to hænder, som griber fat om dig. Hvem andre end Thor kunne finde på det. Du vender dig om. Ja, Thor. "Hvor skal du hen?" spørger han nysgerrigt. "Bare ud på badeværelset" siger du. "Hvad skal du der?" spørger han. "Skifte tøj" siger du. "Hvorfor gør du det ikke her?" spørger han. "Det kunne du lide" siger du, og går ud mod badeværelset. Da du kommer tilbage er Anthon vågnet. Drengene har begge tøj på. "Hvad så (dit navn)" siger Anthon, "hvad skal vi så idag?". "Jeg vil faktisk bare slappe af, og nyde at det er den sidste dag" siger du. "Vi kunne tage på stranden" siger Thor. Vejret er mega godt, så han har fat i noget. "Ja. Der kan man både slappe af, og have det sjovt" siger Anthon. Du nikker opgivende. De drenge altså. I går ud i køkkenet, og tager noget af spise. Så går i op og pakker til stranden. Ulla ville køre jer derhen.
Lidt efter er i på stranden. Solen skinner. I finder et sted, hvor i lægger jeres ting. I tager tøjet af, men har selvfølgelig badetøj på indenunder. Du har bikini. Du kan mærke drengene give dig elevatorblikket. "Kan i lide hvad i ser?" spørger du drillende. Så råber Anthon: hvem kommer først i vandet". I løber alle ned mod vandet. Og du kommer til sidst. "Så giver (dit navn) is" siger Anthon. "Når du nu spørger så pænt" siger du sarkastisk. I bader i noget tid. Pludselig er drengene væk. SU kigger efter dem. Men så hopper de op af vandet, og vælter dig. Så går i op. I ligger jer ned, og tørrer i solen. "Når, hvad med den is?" spørger Anthon. "Vil i have den nu?" spørger du. Drengene nikker, så i går over mod kiosken. Der er selvfølgelig en masse fans der ser jer. De får taget et biled med drengene. Så vælger i is. Thor og Anthon skal have tre kugler. Men du tager to. Du vælger selvfølgelig (din y-is). Da isen er spist, ligger i bare og snakker. Det er så hyggeligt. "Vil i ikke synge en sang for mig?" spørger du så. "Kun hvis du synger med" siger Thor. "Jeg ved ikke rigtig. Jeg har kun sunget en sang" siger du usikkert. "(Dit navn) jeg har hørt dig synge. Din stemme er vidunderlig" siger Thor. "Okay. Hvad skal vi synge?" spørger du. "Hvad med den her" siger Anthon. "Jeg har det ikk som jeg plejer, der sket noget nyt for mig,  jeg rundt på gulvet jeg sejler, det på grund af dig". Du elsker Sommer med page Four, så du synger med. Og da du begynder er det som om du flyver. Det er fantastisk.

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now