Tiden går, og dig, Thor og Anthon skal snart hjem. Dagene er gået hurtigt, og du vil savne Paris. Jeres kufferter er pakket, men der er god tid. I skal først med flyet om en time. Men Thor og Anthon gider ikke noget. "Kom nu drenge. Vi har stadig tid. Vil i ikke lave noget?" spørger du. Anthon ligger stadig med dynen over hovedet, og Thor sidder på sengen med sin mobil. "Ej (dit navn), vi er alt for trætte" siger Anthon. "Det mener du ikke. Kom nu, vi er i Paris" siger du. "Okay. Du kan godt få mig med. Men kun hvis mig og Anthon bestemmer, hvad vi skal lave" siger Thor. "Okay. I bestemmer" siger du opgivende. Thor kigger over mod Anthon. Han er allerede helt vågen. "Hvad skal vi så?" spørger du tålmodigt. "Vi skal blive hjemme, og se film" siger Anthon. "Seriøst?" spørger du. "Du sagde jo at vi måtte vælge" siger Thor uskyldigt. "Den var jeg vidst selv udenom" siger du og sukker. Så finder i Anthons computer frem, og ser Netflix. Drengene fik også lov til at vælge filmen. Men det er faktisk meget hyggeligt. Da i skal mod lufthavnen, kommer en taxa og henter jer. I fylder bilen med bagagen og kører afsted. Da i ankommer til lufthavnen, er der god tid til flyet letter. Så i finder en café. Og da tiden er inde til at forlade Paris, stiger i ombord på flyet. Og så tager i ellers hjem. I sidder i flyet i lang tid. Og timer efter i kom i luften, lander i i Kastrup lufthavn. I henter bagagen, og går mod udgangen. Og der står Ulla, Karl og Krista. De vinker til jer. I går hen mod dem. Ulla trækker Thor ind i et stort kram. "Gud hvor har jeg savnet dig min skat" siger hun. "Mor, gider du lige" siger Thor, og prøver at få vejret. "Ej undskyld. Jeg har bare savnet dig" siger Ulla. "Ja det ved jeg. Men du behøver jo ikke, at presse luften ud af mig" siger Thor. "Hej (dit navn)" siger Krista, og krammer dig. Du krammer også hende. "Det er godt af se jer igen" siger Karl. Og så krammer i alle sammen. "Skal vi ikke tage forbi MC Donalds?" spørger Ulla. I nikker. Og så kører i afsted.
YOU ARE READING
Når kærligheden banker på
FanfictionDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...