1. The beginning

3.7K 180 39
                                    

Jessica's POV


Bila je subota, jutro, baš sam lijepo spavala kada me probudilo zvono na mobitelu – poruka. Oscar je. 

 '' Ja se dosađujem. '' - glasila je Oscarova poruka. 

Bijesno sam ga odmah nazvala i počela se derati na njega.

''Zar me zbog toga budiš?!''- a on? On se samo slatko nasmijao, onako kako on zna. Nije me niti pitao pristajem li, rekao je da dolazi i poklopio. Možda je djetinjast, ali je stvarno dobra osoba, uvijek zna kako me razveseliti. Ali mi smo samo prijatelji, ništa nema među nama osim prijateljstva. 

Nije prošlo niti pet minuta, a već se začulo zvono na vratima. Brzo sam sišla niz stepenice i otvorila vrata, pred njima je stajao Oscar i buljio u mene ko da sam pala s Marsa...Malo sam se pogledala i shvatila da sam u nekim kratkim hlačama u kojima inače spavam, a gore imam sportski 'top', a kosu da i ne spominje. On se samo puknuo smijati i samo što se nije počeo valjati po podu. Stavila sam  jednu ruku na štok od vrata, a drugu na bok i gledala ga.

Okej, smirio se, ušao je, ja sam se presvukla i sve po starom.

 '' Kako ću ti ja sada pomoći da se ne dosađuješ?''- upitala sam ga 

'' Šta? '' - začuđeno me pogledao. '' Aha, misliš na onu poruku? To sam ja napisao da bi imao izliku da dođem. Nego, moram te nešto pitati.'' - odgovorio je zbunjeno. 

'' Reci.'' - odgovorila sam živčano. Lik me probudi u sedam ujutro da bi me ispitivao neka njegova retardirana pitanja.

'' Um, malo mi je neugodno. '' - 'kašljucao' je, a ja sam kolutala očima.

'' Imaš ti šta s Neymarom?'' -  gledala sam ga i šutila. Prvo nisam shvaćala što je rekao, pošto sam se probudila prije deset minuta, a onda sam širom otvorila oči i smišljala odgovor. Hm: ' Oscare, da, ja sam jebeno zaljubljena u lika koji me ne želi ni pogledati. Ali hvala ti što si me pitao i podsjetio da mi je život usrana priča bez kraja. ' 

'' Ne. Otkud ti to? Zašto bih ja imala išta s njim?'' - odgovorila sam. To je bio plan B što se tiče odgovora. 

'' Pitam... '' - uzvratio je i počeo škiljiti, kao - da bi stvorio dojam sumnjivih idiota iz crtića. 

'' Odjebi. '' - ustala sam se i otišla do kuhinje uzeti nešto za jesti.


Neymar's POV


Bila je subota, ležao sam na kauču i gledao film, a onda je, normalno, zazvonio mobitel -Thiago. 

Xx

'' Halo? '' – javio sam se.

'' Ej stari, šta ima? '' – uzvratio je veselo Thiago  

'' Ništa posebno. Kod tebe? '' – uzvratio sam i uzdahnuo.

'' Ma isto...Nego, Oscar me zamolio da ti javim ako hoćeš večeras kod njega, malo ćemo se družiti i to...Šta kažeš? '' – govorio je.

'' Super, može, naravno! '' – ispalio sam ko' iz topa čim je završio rečenicu samo da ga se što prije riješim jer sam bio umoran ko pas.

'' Super. Vidimo se onda oko 19? '' – rekao je.

'' Vidimo se. '' - uzvratio sam i poklopio. 

Xx


Jessica's POV


'' Dolaziš večeras?''- upitao je Oscar hodajući za mnom po kuhinji ko pas dok sam pravila pahuljice. 

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now