Jessica's POV
" Kako to misliš trudna si?! " - kriknuo je Oscar.
" Eto, tako kako si čuo. " - odgovorila sam prekriženih ruku.
" Tko je otac? " - upitao je.
" Ti si glup. " - uzvratila sam.
" Znam. " - rekao je.
" Pa dobro da znaš. "
" Mislim, čuo sam to puno puta pa mislim da jesam. "
" Okej. Hoćeš joj oprostiti? " - upitala sam.
" Neću. " - odgovorio je bahato.
" Onda ću se ja ljutiti na tebe. " - rekla sam.
" Pa... Ne. Ne možeš! Nije fer! " - uzviknuo je.
" Tako je. Nije fer. Ti nisi fer. " - rekla sam.
" Aaa! " - uzviknuo udarivši šakom o madrac.
" Obećaj mi da ćeš barem pokušati. " - samo me ostao namrgođeno gledati.
" Okej. "
" Imam veliki problem. " - započela sam pa pognula glavu.
" Reci. "
" Neymar za četiri dana ide u Barcelonu. " - rekla sam.
" A ti ideš s njim i ja ću kao ostati sam... Bez brige, i ja idem. " - mahnuo je rukom.
" Što?! Kuda ti ideš? Jesi li ti normalan? " - počela sam se derati na njega.
" Pa ako nisi znala, ja ti igram za klub zvan Chelsea. " - rekao je.
" Ne pravi me glupom! Ja ne idem s Neymarom, a ti ne ideš nikud, jasno? "
" Nisi mi ti mama! "
" Ma boli me briga, kao da će te doktori pustiti. Još ne možeš ni hodati, a ti bi na drugi kraj svijeta. " - rekla sam, a onda je netko pokucao na vrata.
" Da? " - upitala sam, a na vrata je provirila Daniela.
" Hej, Jessica, Neymar te zvao. '' - rekla je, '' Kaže da je hitno. "
" Okej, sad ću ga nazvati. '' - rekla sam, a ona je kimnula i izašla, '' A tebi da ništa nije palo na pamet! '' - pogledala sam Oscara, a on je zakolutao očima.
Izašla sam iz sobe i uključila mobitel. Pet propuštenih poziva - Neymar. Odmah sam ga nazvala.
"Jess! " - odmah se javio.
" Hej... Što se desilo? " - upitala sam zabrinuto.
" Imamo još četiri dana i ne želim više trošiti ni sekunde. " - odgovorio je.
" Znam. '' - nasmiješila sam se, '' Doći ću odmah. " - rekla sam. Kada mi je to rekao kao da me je nešto jako stegnulo u srcu. Iako sam bila toliko ljuta i mrzovoljna... i nema tog osjećaja koji nisam osjećala, samo sam htjela biti kraj njega, i to je sve. Ja ne mogu bez njega. Moj život više neće imati smisla, bez njega ništa neće imati smisla.
" Moram ići. " - rekla sam Danieli, a ona je kimnula glavom. Brzo sam potrčala prema stepenicama i za tren se našla izvan bolnice. Morala sam pješke kući. Da je ovo bilo natjecanje u brzom hodanju - definitivno bih pobijedila.
Za nekih 20 - ak minuta sam bila pred kućom. Odmah sam upala kroz vrata i zagrlila Neymara koji je ležao na kauču i taman se okrenuo kada sam ušla i potrčala prema njemu.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.