Jessica's POV
Bila je večer, još uvijek prvi dan kako smo na Ibizi. Nismo bili na plaži jer se Anto kasno probudila, a i nikom se nije išlo u slanu vodu dok imamo bazen.
Idemo van, šetati gradom valjda. Morala sam obući haljinu jer da nisam sama, sigurna sam da bi je Antonella sama navukla na mene. Ali svidjela mi se. Počela sam se spremati prije svih da mi ne bi prigovarali kako se uvijek mene čeka pa sada ja čekam njih. Sjedila sam na terasi, na trećem katu, s pogledom na bazen. Pogledala sam u nebo koje je postajalo sve crvenije kada sam osjetila Neymarove tople ruke na ramenima. Okrenula sam se i nasmijala se. Spustio je glavu i oslonio usne na moj obraz. Pružila sam ruku iza sebe i pomilovala ga po licu.
''Aa!'' – začula sam Antonellin glas. Neymar i ja smo se okrenuli prema Antonelli koja je stajala na ulazu terase. ''Leo, vidi kako su slatki!'' – nasmiješeno nas je gledala. Osjećam se kao da sam štenac. Lea uopće nije bilo briga.
''Antonella, ostavi ljude na miru.'' – rekao je oblačeći Thiagu patike na krevetu u njihovoj sobi iz koje se ulazilo na ovaj balkon. Ukupno ih je bilo pet. Hvala, Leo! Antonella se maknula, a Leo je otišao nakon što se Thiago nadurio jer mu je previše stegnuo vezice pa mu ih je Neymar ponovno vezao. Bilo mi je predivno gledati ga kako se brine o djetetu.
Krenuli smo u grad za dvadesetak minuta. Autom smo došli do parkirališta koje se nalazilo oko kilometar od našeg odredišta. Vjerojatno ću istjerati Thiaga iz kolica ili ću natjerati Neymara da me nosi. Nisam valjda još toliko teška. On će reći da jesam, ali on laže.
Thiago je odlučio da će hodati dok se ne umori. To je trajalo dok nismo prešli prag izlaz na ulicu, onda se mladi gospodin toliko preznojio da ga je Leo morao preko stepenica do pločnika gurati u kolicima.
Hodali smo po rivi, bila je krcata ljudima. Osjećala sam se kao mrav u mravinjaku. Ja sam onaj najveći. Thiago je pjevao u kolicima većinu puta. Prestao bi nakon što bi mu Leo rekao da začepi jer bi popizdio, a onda opet počeo za deset minuta pa tako u krug. Bilo je puno ljudi, ali je bilo jako mirno i lijepo. Još nije skroz pao mrak pa je nebo bilo išarano. Onako kako ja volim. Putem smo naišli na štand sa slatkišima pa je Anto Thiagu kupila šećernu vunu, a onda sam ja nagovorila Neymara da kupi i meni jednu. Thiago je dobio plavu, a meni je napravio šarenu jer je Neymarov veliki fan. Leo je gledao neke pse dok je Anto kupovala Thiagu pa tip na štandu nije vidio čiji je sin, inače bi i on dobio šarenu. Uglavnom, izazivala sam s tom šarenom vunom Thiaga dok se nije rasplakao. Onda su se Neymar i Anto naljutili na mene i rekli mi kako sam neozbiljna i gora od Thiaga, dok je Leu to sve bilo urnebesno. On je bio jedina osoba koju sam razumjela.
Napokon smo došli do centra, a ja sam odmah sjela na klupu i duboko uzdahnula. Neymar se sjetio da bismo mogli uzeti pizze, ali je u svakoj pizzeriji red bio toliko dug da prestaneš biti gladan kad ga vidiš. Ipak su se odlučili pokušati. Anto je krenula bariti dečke u jednom redu pa ići preko reda, Neymar cure u drugom redu, a Leo je išao na pošten način. Nisam odobrila onaj Neymarov pokušaj, ali tko sam ja da on mene sluša? Thiago i ja smo ostali čekati. Nisam ga htjela gledati, a i kada bih ga pogledala, izbeljio bi mi se. Skužila sam da je natrpao onu šećernu vunu u džepove kada mu je Antonella malo uzela pa ju je sada vadio i jeo kada bih ja okrenula glavu. Antonella će poludjeti kada mu vidi te slijepljene džepove.
Vratili su se nakon pola sata. Neymar je uspio. Leo bi uspio prije njega jer su ga ljudi htjeli puštati preko reda uz autogram, naravno, ali Leo nije htio (autogram je dao). Neymar je rekao da niti jedna cura koja ga je napala nije bila lijepa kao ja. Malo sam se smirila nakon toga. Nije fer što ja imam toliku 'konkurenciju', a on mene (da želi) može bezbrižno puštati i u striptiz klub. Budala je uzeo pet pizza: ''za svakog po jednu''. Kao da nam dvije nisu bile dosta. Nema veze, bit će meni za doručak, a i noćas će svi biti umorni pa me nitko neće čuti ako se odšuljam do kuhinje.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.