28. Big mistake

775 62 13
                                    

Neymar's POV



Uspio sam nekako izdurati Danija tijekom vožnje. Kada smo stigli u Barcelonu, vani nas je čekao Leo. Odmah sam mu se nasmijao jer da njega nema ja ne bih imao što raditi ovdje.

" Hola, bro! " - pozdravio je Leo i zagrlio me.

" Hej! '' - uzvratio sam potapšavši ga po leđima.

" Kako si? " - upitao je.

" Ma, bolje čim tebe vidim. " - nasmiješio sam se pa smo si dali 'zmajeve' šakama.

" Hah, a nju nam nisi doveo? " - upitao je s malo manjim osmijehom.

" Ne... Nije htjela. '' - pognuo sam glavu, '' Um, moram ti nešto reći, ali da ne budeš kao Thiago, okej? "

" Zašto kao Thiago? " 

" Pa njemu sam rekao i odmah je saznala cijela reprezentacija. " - rekao sam.

'' Rekao si nešto mom sinu pa je saznala cijela reprezentacija? "

" Ne, ne, ne tvoj sin! Thiago, Thiago Silva. " - mahao sam rukama.

" A... Okej, okej...  Neću, pa znaš mene, ja čuvam tajne. " - rekao je, a ja sam krenuo hodati prema autu prošavši kraj njega.

" Da, da. Znam kako ih čuvaš. "

" Ma daj, to je bilo samo par puta. To su bile male tajne. "

" Da, da. " - kimao sam glavom.

" Reći ćeš mi, je li tako? " - upitao je brzo hodajući za mnom.

" Da, da. " 

" Znaš li ti išta reći osim da, da?! " - upitao je.

" Da. " - odgovorio sam, a on je samo zakolutao očima.

" Daj... Falio si mi! " - rekao je. Poprilično glasno. Zastao sam, a onda se okrenuo.

" Imaš li ti pojma kako je to zvučalo? " - upitao sam namršteno. 

" Ne, ne, ne... Nisam tako mislio! " - počeo je mahati rukama.

" Joj, daj idemo. " - rekao sam hodajući prema autu, '' Jebem ti, izgubili smo Danija! ''

'' On je u autu. '' - odgovorio je Leo uperviši prst prema autu na čiji se prozor prilijepio Dani i gledao u nas.

Ušao sam u auto i sjeo na suvozačko sjedalo, Leo je vozio.

" E, Leo. " - započeo je Dani oslonivši jedan lakat na rub mojeg, a drugi na rub Leovog sjedala.

" Jesi čuo novost? " - upitao je, a ja sam ga začuđeno pogledao. Koju glupost će sada provaliti.

" Nisam. Koju? " - odgovorio je.

" Naš Neyo će postati tata! " - uzviknuo je, a Leo je naglo zakočio nakon čega se začulo glasno škripanje guma.

" Ozbiljno? " - upitao je nasmiješeno me pogledavši sjedeći u zaustavljenom autu na rubu jarka.

" Da... " - odgovorio sam uspuhano jer mi je srce umalo stalno prije nekoliko sekundi.

" Pa čestitam! " - uzviknuo je i zagrlio me. Prijekorno sam pogledao Danija. Ima da ga nema kad ga se dohvatim.

" Hajde, idemo. " - rekao sam kada se odmaknuo. Upalio je auto i krenuo.

Uskoro smo bili ispred Leove vile. Zaustavio je auto ispred velikog zida od prljavo bijele cigle i zaterao auto u dvorište nakon što se kapija otvorila. Dani je odmah izletio iz auta i krenuo prema kući, a ja za njim.

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now