Jessica's POV
Čvrsto sam spavala dok me nije probudilo Neymarovo jaukanje. Okrenula sam se i ugledala ga kako sjedi i drži se za glavu.
'' Pa ti pij toliko idući put. '' - rekla sam pospano.
'' Imam ja... svojih razloga... '' - zamuckivao je kroz bolno stenjanje.
'' Imaš ti trening. ''
'' Jebote, ne. '' - gunđao je. Prebacio je deku sa sebe i jedva nekako se ustao. Oslonio je laktove na koljena, a glavu na dlanove i tako sjedio.
'' Moraš ići. '' - rekla sam obgrlivši ga oko vrata.
'' Hoćeš sa mnom? ''- upitao je buljeći u pod. Bacila sam se na krevet i mahnula rukama.
''Zašto? Što ću tamo? ''
'' Danas je ulaz slobodan, možeš šetati s Antonellom i razgledavati po stadionu. Ionako ljenčariš po cijele dane. '' - govorio je trljajući oči.
'' Okej. Smijem odjenuti što hoću? ''
'' Smiješ. '' - nasmijao se, a ja sam se odmah ustala i otrčala do ormara. Pretražila sam onaj dio gdje je bio ''Neymarov odabir robe'', da vidim kakvih tamo majica ima. Odmah mi je jedna upala u oko. Bila je prljavo bijela i na njoj je crveno-plavim slovima pisalo ''FCB''. Obukla sam je na crne traperice poderane na koljenima i bijele starke. Vratila sam se natrag u sobu i vidjela Neymara kako sjedi na krevetu, i dalje.
'' Ja idem na trening s tobom, ne umjesto tebe. '' - rekla sam oslonivši se na rub vrata. Podigao je pognutu glavu i nasmijao se došavši do mene. Uhvatio me za struk i nasmiješeno me gledao. Podigao je jednu ruku i pomilovao me po obrazu.
'' Ne mogu vjerovati da si opet tu. '' - rekao je prolazeći mi prstima kroz kosu.
'' Ni ja. '' - nasmijali smo se zajedno. Taj njegov osmijeh, tako mi je falio.
'' Hajde, zakasnit ćemo. '' - zaobišao me prošavši kroz vrata.
'' A što ja govorim cijelo vrijeme? '' - pobunila sam se hodajući za njim.
Za petnaest minuta, dok se Neymar sredio, napokon smo stigli na Camp Nou. Možda je to samo petnaest minuta, ali meni je trajalo kao vječnost. Hoću otići tamo i praviti se važna pred svim ljudima jer sada svi znaju tko je Jessica De Oliveira.
" Vani će biti puno ljudi i novinara zbog onog s utakmice, a i na terenu će biti ljudi jer je slobodan ulaz, ali ti se ne obaziri na njih. " - govorio je Neymar. Kimnula sam glavom i uzdahnula, a on je izašao iz auta vadeći torbu i ostale stvari. Ja sam ostala sjediti dopisujući se s Danielom. Još nije rekla Oscaru. Bojim se kako će to prihvatiti. Ipak, prošli put su se zbog toga rastali, ali onda je bila stvar u tome što je Daniela pobacila i to znači da Oscar želi dijete. Barem ga je onda želio, nadam se da i još uvijek želi. Znam da joj je teško to mu reći, samim time što joj on svojim djetinjastim ponašanjem stvara pritisak, ali mora. Bolje joj je to napraviti što prije, da ne bi on sam shvatio da je trudna. Toliko to želim reći Neymaru, i ne razumijem zašto ne mogu. Kao da me je sram.
U tom je trenutku Neymar pokucao na prozor kimajući glavom da izađem iz auta. Zakolutala sam očima i lijeno se izvukla van.
" Što je toliko zanimljivo na mobitelu? " - upitao je zaključavajući auto.
" Dopisivala sam se s Danielom. " - rekla sam pomalo nesigurno.
" Nešto se desilo? " - upitao je hodajući kraj mene svako-toliko dodirujući me ramenom o rame.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.