Jessica's POV
Otvorila sam oči i nije mi trebalo puno da shvatim da nemam grudnjak, kao niti ikakav drugi odjevni predmet na sebi. Pogledala sam u Neymara koji je spavao pokraj mene i sjetila se svega od sinoć. Nasmijala sam se i krenula ustati, ali nisam mogla. Neymarova ruka mi je bila oko struka i čvrsto me držala. Polako sam ga uhvatila za prste i krenula mu pomaknuti ruku, a onda je nešto promrmljao i privukao se još bliže meni i vratio onu ruku kako je i bila.
" Ma super... " - rekla sam tiho i legla natrag na spavanje. Okrenula sam se prema njemu tako da ga barem mogu gledati, ako već ne mogu ustati.
" Yo, Neymarinho! " - izderao se Dani uletivši u sobu, a onda se Neymar probudio. Doslovno je poskočio i u trenu se našao u sjedećem položaju solonivši se rukama na madrac iza sebe.
" Uh... " - rekao je Dani i napravio polukrug između zida i vrata te izašao van.
" Dani! " - derao se za njim Neymar bacivši posteljinu sa sebe i shvativši da je u potpunosti gol. Brzo je vratio posteljinu do struka i dohvatio čiste bokserice iz ladice na ormariću koji se nalazio odmah do njegove, desne strane kreveta i obukao ih. Brzo se ustao i krenuo van.
" A ja? " - upitala sam i napravila puppy face. Okrenuo se na jednoj nozi i dotrčao do kreveta te se bacio na mene i poljubio me.
" Dobro jutro. " - rekao je oslonivši čelo uz moje.
" Jutro. " - uzvratila sam i nasmijala sam primivši mu lice s oba dlana.
'' Ispričavam se gospođo da Silva, moram ići ubiti Danija. '' - rekao je i brzo istrčao iz sobe. Bacila sam se na krevet ispruživši ruke iza sebe.
Neymar's POV
Brzo sam se spustio niz stepenice i ugledao Danija kako lagano hoda prema vratima.
'' E, sad ću te dohvatit! '' - izderao sam se, a on se okrenuo i ugledavši me krenuo trčati van, a ja za njim. Trčao sam za njim po cijelom dvorištu, zamalo da nisam upao u bazen ili se zabio u drvo, ali tako mi valjda i treba kad slušam mamu pa mi napravi cijelu džunglu od dvorišta. Taman sam ga zgrabio kada se začulo zatvaranje kapije. Dani i ja smo se uplašeno pogledali.
'' Jedina osoba koja može ući je... '' - rekao sam tiho, a onda smo ugledali Martinu koja nas je veselo pozdravila. Dani je pogledao mene - ja također - i tek onda shvatio da sam u boksericama. Brzo sam stao iza njega i uhvatio ga za ramena držeći ga ispred sebe.
'' Hola! '' - pozdravili smo u isti glas i nacerili se.
'' Um... Ja sam došla obaviti svoje. '' - rekla je nasmiješeno i krenula prema kući, a kako je ona išla iza nas tako sam ja okretao Danija da mi Martina ne bulji u dupe. Kada je ušla u vilu, odmaknuo sam se od Danija.
'' Jessica! '' - uzviknuo je.
'' Jebem ti! Je l' imaš mobitel? '' - upitao sam.
'' Ne, kada idem kod tebe ne nosim mobitel, je l' imaš ti? '' - uzvratio je.
'' U boksericama sam. '' - pogledao sam ga i raširio ruke.
'' Oh... A da joj bacimo kamen na prozor? '' - upitao je, a onda smo stali jedan do drugog buljeći u prozor sobe pri čemu nam je sunce udaralo u oči.
'' Nije prozor vrijedan toga. '' - rekao sam.
'' Je li zlatan? '' - pogledao me.
'' Ne? '' - uzvratio sam začuđeno.
'' Aham. '' - vratio je pogled na prozor.
'' I što ćemo sad? '' - upitao je.
'' Što je najgore što se može desiti? '' - upitao sam.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.