Jessica's POV
" Jessica? " - začula sam Neymarov glas. Otvorila sam oči i vidjela da sam u sobi. Okrenula sam glavu i ugledala Neymara kako sjedi na krevetu kraj mene.
" Sanjala sam... " - rekla sam gotovo uplakano. Ne prestajem s noćnim morama otkako sam saznala da Oscar možda nikada više neće hodati.
" Bit će sve u redu. '' - pomilovao me po licu. Podigla sam se u sjedeći položaj i zagrlila ga.
" Hajde, dođi dolje. " - rekao je ustavši se s kreveta.
" Čekaj. " - rekla sam, a on se okrenuo, " Što je bilo jučer? ''
" Misliš s Danielom i Oscarom? " - uzvratio je, a ja sam kimnula glavom.
" Pa sad, prvo je on pokupio šamar. '' - uzdahnuo je, '' Onda je njoj bilo krivo pa se on toliko derao da je doktor otišao vidjeti što je. Onda su se poljubili pa su se opet derali jedno na drugo, i onda su mi počeli ići na živce pa sam došao kući, a ti si spavala. " - rekao je.
" Hm... "
" Hajde, idemo. " - rekao je i izašao iz sobe. Naslonila sam glavu na koljena i duboko uzdahnula. Zrake sunca su mi padale na dlanove i lagano ih grijale. Podigla sam glavu i oslonila bradu na dlanove tako da mi je sunce sada udaralo u lice. Držala sam glavu uspravno i buljila u ormar dok u sobu nije upao Neymar.
" Dolaziš? " - upitao je oslonjen na štok od vrata, jednom rukom držeći bravu.
" Aha. " - uzvratila sam pogledavši ga. On je izašao iz sobe, a ja sam se polako ustala. Obukla sam bijele poderane trapke i široku, crnu majicu kratkih rukava s bijelim natpisom Jack Daniel's. Preko toga sam obukla košulju s crno-bijelim kvadratićima i podvinula rukave iznad laktova. Izašla sam iz sobe i zatvorila vrata, a onda me nešto stegnulo u trbuhu. Oslonila sam ruku na trbuh i lagano zastenjala. Krenula sam prema stepenicama, ali bol je postajala sve jača i jača. Ne znam kako sam uspjela izdržati, a da se ne počnem derati jer nikako nisam željela da Neymar čuje. Kada me je napokon popustilo, krenula sam u prizemlje. Došla sam dolje i vidjela Neymara izvaljenog na kauču kako bulji u TV.
" Što ti je? " - upitao je namrgođeno kada me je pogledao.
" Ništa. " - odgovorila sam, ne mogu zamisliti kakva mi je bila faca.
" Okej. " - rekao je nesigurno.
" Dobro sam! '' - viknula sam.
" Dobro! " - uzvratio je. Pogledala sam ga raširenih očiju, a on mi se izbeljio i pogodio me jastukom.
" Hvala. " - rekla sam sarkastično.
" Dođi tu. " - uzvratio je, sada brižno, i potapšao mjesto na kauču kraj sebe.
" Neću. " - odgovorila sam nadureno, prekriženih ruku.
" Dobro, nemoj. " - rekao je. Pogledala sam ga i sjela do njega. Gledala sam ga u oči, a onda oslonila glavu na njegova prsa.
" Imamo još četiri dana. " - rekao je obgrlivši me rukom oko struka.
" Znam. " - uzvratila sam.
" Što ćemo? " - upitao je.
" Ne znam. " - odgovorila sam. Duboko je uzdahnuo i podigao glavu uhvativši se rukama za lice.
" Daj... " - krenuo je nešto reći, ali je zastao.
" Reci. " - nagovarala sam.
" Ne. "
" Reci! " - podigla sam se i uzviknula.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.