11. He's alive

1K 86 9
                                    


  Jessica's POV



Bilo je jutro, nemam pojma koliko je bilo sati. Zrake sunca su ulazile u sobu kroz prozor balkona ravno na krevet i obasjavale deku. Polako sam otvorila oči, bila sam u sobi, Neymarovoj. Polako sam sjela na krevet i gledala u prozor. Polako sam se ustala i otišla do ormara. Uzela sam traperice i bijelu široku majicu na bretele pa se obukla. Još sam obavila neke stvarčice te se spustila u boravak. Tamo mi se prikazao jučerašnji prizor samo u drugom izdanju.  Neymar u kuhinji, fućka s plavom pregačom oko struka. 

" Jutro! " - pozdravio je prebacivajući nešto na tavi za štednjakom. 

" Jutro... " - uzvratila sam pospano.  " Zašto si ti tako veseo? " - pitala sam trljajuči jedno oko dlanom i lagano se smiješila. 

" Reći ću ti kad završim. " - rekao je još uvijek 'zaposlen'. 

" Pa da se ugušim s tim... to što pečeš, kad čujem vijest. " - rekla sam pokazivajući rukom prema kuhinji. 

" To se zove - palačinke. " - rekao je ponosno.

'' Kao da ih ti znaš napraviti. " - nasmijala sam se i sjela za stol. Uzdahnuo je i šutio. Uskoro je stavio tanjur s palačinkama na stol.

'' Tu je nutella, marmelada...'' - nabrajao je.

'' Dobro, dobro. Shvaćam.'' - rekla sam. U to je u kuhinju ušao Thiago.

'' Hola, ljudi! ''  - veselo je povikao s kapuljačom na glavi.

'' Hej...Dođi, sjedni.'' - rekao je Neymar.

'' Dobro, zašto ste svi tako jebeno sretni? '' - pitala sam raširenih ruku.

'' Nisi joj rekao. '' - pitao je Thiago pogledavši Neymara.

''Pa... planirao sam.'' - rekao je Neymar.

'' Govori.'' - zaprijetila sam uperivši nož u njega.

'' Lakše malo! '' - podigao je ruke u znak predaje.

'' Probudio se! '' - nasmiješio se Thiago. 

'' Isuse! Zezaš me!? '' - povikala sam, nikad sretnije. Ne mogu opisati kako sam se osjećala.

'' Ne! '' - nasmijao se. Brzo sam se ustala i krenula van.

'' Hej! Kud ideš? '' - pitao je Neymar.

'' Pa kod Oscara! '' - nasmijala sam se. 

'' Nećeš jesti? '' - pitao je.

'' Najela sam se. '' - odgovorila sam i izletjela iz kuće. Ako krenem pješke sada, doći ću tamo za pola sata. Možda mi Neymar posudi auto? Brzo sam se vratila do kuće i provirila na vrata. Neymar i Thiago su se odmah okrenuli prema meni. '' Mogu posudit auto? '' - pitala sam i nakesila se. 

'' Ne. Čekaj mene. '' - rekao je Neymar brišući usta salvetom. Zakolutala sam očima i sačekala ga. Dok je pospremio stol, obukao patike, shvatio da su prljave, presvukao patike, sačekao Thiaga da se popiša i napokon krenuo. 

 Pošto je Thiago došao autom povezli smo se s njim. Mene su zgurali na zadnja sjedala, a njih dvojica su sjeli naprijed. Svako tol'ko bih se ubacila u njihov razgovor, ali oni bi na to samo dodali aha ili nešto slično te bih ja opet ostala sama prekriženih ruku. 

Napokon smo stigli. Kao i svaki put, javili smo se na recepciju. Opet je bio premješten. Jebemu, jesu tu da premještaju ili liječe bolesnike. Odmah sam krenula prema sobi, a Thiago i Neymar su se vukli iza mene, kao da ih nije bilo briga. 

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now