Neymar's POV
Jessica i ja smo sjedili na kauču i gledali TV čekajući Rafaellu da se spremi. Naglašavam da je tek došla do tuširanja.
''Antonella je rekla da se nađemo kod Belvederea.'' – rekla je Jessica tipkajući po mobitelu.
''Mrzim taj kafić.'' – uzvratio sam brebacivši kanal na TV-u.
''Znam.'' – pogledala me pa naslonila glavu na moje rame.
''Neymar!'' – začulo se Rafaellino vrištanje iz wc-a.
''Reci!'' – uzvratio sam.
''Buba je u wc-u!'' – rekla je. Uzdahnuo sam i ustao se pa se brzo popeo na kat i provirio u kupatilo. Rafaella je stajala s bijelim ručnikom svezanim iznad grudi gledajući u mrava koji je hodao po rubu kade.
''Reci mi da se šališ.'' – namršteno sam pogledao u mrava pa u nju.
''Makni ga!'' – vrisnula je. Uzdahnuo sam i okrenuo se pa krenuo natrag u boravak.
''Neymar, ja ću ga ubiti ako ga ne makneš!'' – derala se.
''Radi što hoćeš.'' – mahnuo sam rukom spuštajući se niz stepenice.
''Ne! Koga će ubiti?'' – pogledala me Jess širom otvorenih usta.
''Mrava.'' – pogledao sam i tiho joj odgovorio.
''Nitko neće ubijati nevine bube dok sam ja u ovoj kući!'' – izderala se Jess nakon čega se začuo jak udarac iz kupaone.
''Gotovo!'' – javila se Rafaella iz kupatila.
''Ne!'' – izderala se Jessica. Ali jako. Baš ono – jako.
''Ja odlazim.'' – podigao sam ruke u zrak i izašao u dvorište. Zazvonio mi je mobitel, a ja sam ga odmah izvadio iz džepa. Samo da je netko normalan i da me zove da bi radio sa mnom nešto normalno. Bez dernjave, samo neka je bez dernjave. Leo, hvala ti!
''Spasitelju!'' – javio sam se.
''Okej... M–molim?'' – zbunjeno je uzvratio.
''Ne mogu živjeti sa ženama u kući!'' – rekao sam. ''Molim te, reci mi da zoveš da mi kažeš da dođem kod tebe!''
''Ne.'' – kratko je rekao, a ja sam se namrštio. ''Zapravo.... No, možeš doći... ako baš želiš.''
''Hvala ti!'' – viknuo sam i krenuo prekinuti, ali je on počeo govoriti;
''Čekaj.'' – rekao je, a ja sam zastao. ''Da ti pošaljem Anto?''
''Radi što hoćeš.'' – uzvratio sam i prekinuo pa potrčao prema autu.
Za pet minuta sam bio pred Leovom kućom. Anto je taman izlazila iz dvorišta, a ja sam izlazio iz auta.
''Oj, Antonella.'' – nakesio sam se izlazivši iz auta.
''Oj,'' – namršteno je uzvratila, ''idiote.''
''Pomirili smo se!'' – raširio sam ruke.
''Hm.'' – škiljila je prema meni pa otišla prema svom autu. Koja čudakinja. Zaključao sam auto i ušao u dvorište gdje sam ugledao Thiaga kako podignutih ruku trči po dvorištu derući se kao mutav.
''Thiago, stišaj se!'' – začuo sam Leov glas s terase ispred bazena.
''Neymaaaaaar!'' – izderao se Thiago pa se zabio u mene. Nasmiješio sam se i podigao ga.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.