41. Is that it?

726 62 14
                                    

Neymar's POV





'' Koji kurac, Neymar?! '' - kriknuo je Leo.

'' Pa zar ne vidiš? '' - upitao sam nasmiješeno. 

'' Pa vidim! Zato i pitam, čovječe. '' - govorio je neprestano spuštajući pogled na tattoo

'' Dani, imaš što za reći? '' - upitao ga je Leo.

'' A-a. '' - klimao je Dani zapanjeno glavom i dalje buljeći u tattoo širom otvorenih usta. 

'' Daj, koji je tebi vrag? Imaš više tattooa nego kose na glavi i onda meni sereš! '' - govorio sam naživcirano. 

'' Ja si ne istetoviram prolaznu zatreskanost. '' - govorio je Dani. Ozbiljno? Koji vrag? Okej, ovo nisam očekivao. Prvo Leo, sada je još i Dani ozbiljan. Što sam to napravio? Pukli su. 

'' Molim?! Jessica nije nikakva prolazna zatreskanost. Ona je ljubav mog života! '' - derao sam se. Bio sam bijesan kao pas. 

'' Pa lijepo je to čuti. '' - začuo sam Antonellin glas, '' Zašto si bez majice? '' - govorila je noseći Thiaga niz stepenice. Okrenuo sam se prema njoj, a onda je i ona ostala stajati otvorenih usta. Super. 

'' Pazi da ti Thiago ne ispadne. '' - rekao je Leo dok je ova i dalje buljila meni u prsa.

'' Neymar, što si to učinio? '' - kriknula je.

'' Što je vama svima? '' - upitao sam raširenih ruku.

'' Kako misliš što je nama? Što ti je to trebalo? '' - govorila je Anotella silazeći niz stepenice.

'' Pa sada će shvatiti koliko ju volim!'' - mahao sam rukama.

'' Zbog tattooa? '' - pogledala me zabrinuto.

'' Pa... da... Nije to sitnica. '' - zamuckivao sam.

'' Crni Neymar. '' - progovorio je napokon Dani.





Jessica's POV





Ležala sam u Oscarovoj sobi i gledala TV. Zašto sam uopće bila u njegovoj sobi? Malo sam se zagledala u zid razmišljajući o tome kada je Oscar upao u sobu.

'' Oscarito! '' - izderala sam se, a on je neki sav nafuren i izmoren sjeo kraj mene.  '' Kaj te muči, njofra? '' - upitala sam ga.

'' Ne pitaj... Ionako ćeš sve shvatiti večeras. '' - govorio je iznervirano.

'' Je l' ima veze s utakmicom? Nemoj mi reći da nećeš igrati? '' 

'' Ma ne. Hoću, nije stvar ni u kojem klubu... nema veze s igrom. Vidjet ćeš. '' - mahnuo je rukom. 

'' Okej. '' - rekla sam nezadovoljno i nastavila gledati film. Sada me užasno zanimalo što će se desiti.  '' Um... Ja ću ići s Antonellom. '' - progovorila sam nesigurno.

'' Zašto? '' - upitao je.

'' Pa ne znam. Nazvala me i molila da idem s njom pa sam pristala. '' - malo sam se nakesila kada sam završila rečenicu.

'' Čudna si mi ti. '' - nasmijao se Oscar i prebacio jednu ruku preko mojih leđa.

'' A znam. '' - uzvratila sam i oslonila glavu njemu na rame. 

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now