35. Party

848 60 22
                                    

Neymar's POV





Stigli smo do Leove vile. Sva su svjetla bila upaljena, dobro, većina, a i bilo je već dosta auta. Dosta muškaraca. Zaustavio sam auto i izašao. Otvorio sam Jessici vrata te je i ona izašla. Zaključao sam auto pa smo krenuli prema vili. Cijelo vrijeme sam hodao iza nje buljeći joj u dupe koje joj je haljina jedva pokrivala, a za leđa da i ne govorim. Došli smo do vrata, uhvatio sam ju za nadlakticu i postavio ju ravno ispred sebe. Pozvonila je, a za par trenutaka Antonella je otvorila vrata.

'' Hej! '' - veselo je pozdravila, a mi smo joj uzvratili. '' Uđite. '' - rekla je i stala bočno kraj vrata. 

Ovdje su već bili Gerard i Shakira, Dani, naravno, i Marc s... Marc s curom kojoj malo teže pamtim ime. 

'' Hola, ljudi! '' - uzviknuo je Leo kada nas je ugledao dok sam još uvijek gurao Jessicu ispred sebe držeći ju za ruke. Zagrlio me, kao i uvijek pa sam morao pustiti Jess. Dok sam bio u njegovom zagrljaju cijelo sam vrijeme sam buljio u njeno polugolo tijelo. U jednom sam trenutku sve do želio poderati s nje, imati ju samo za sebe. Želio sam dodirivati njeno tijelo svojim, želio sam imati svoje usne na njenima, mirisati njenu kosu, raditi joj sve što samo ja smijem. U drugom sam trenutku želio da na sebi ima pedeset slojeva odjeće koja je prekriva od glave do pete i nitko joj nema u što gledati. 

Dok me Leo ispustio, Jessica je krenula prema Antonelli. Bilo mi je neugodno da sada potrčim prema njoj i uhvatim je, iako zaista, najradije i bih.

'' Može živjeti par sati bez tebe. '' - nasmijao se Leo vidjevši kako ju gledam.

'' Valjda. '' - rekao sam nasmiješivši se. 

'' Hajde, dođi. '' - rekao je i krenuo prema dvorištu gdje su bili i ostali. Jessica je ostala s Antonellom u boravku. Svaki put kada bi prošla pokraj velikog, staklenog zida oko vrata terase, ne bih mogao maknuti pogled s nje. 





Jessica's POV




Neymar je cijelo vrijeme buljio u mene. Ne mogu vjerovati da može biti toliko ljubomoran. Pa mislim, svi su došli s curama i ženama. Ne misli valjda da bi se Dani mogao zainteresirati? Ono, Dani?

Bila sam s Antonellom u boravku, pričale smo o svemu i svačemu. Uglavnom je htjela saznati sve o mome životu. Govorila sam joj o svome životu u Brazilu, kako sam upoznala Neymara, kakva je bila sva ona zbrka s Brunom. Naravno, puno sam joj govorila o Oscaru. 

'' I tako znači, nećeš navijati za Barcu? '' - upitala je nasmiješeno. Sjedila je kraj mene na velikom, bijelom kauču u turskom sijedu jer su njoj njene crne traperice poderane na koljenima to dopuštale. Ja sam sjedila ispruženih nogu do poda i promatrala njenu vrckastu, uvijenu, svjetlosmeđu kosu kojom je stalno mlatarala. 

'' Ne. Neću navijati ni za koga. Mislim da ne bi bilo fer, prema nikome. '' - rekla sam.

'' I ja mislim. '' - uzvratila je. Opa, ovo nisam očekivala, netko se zaista slaže sa mnom? 

'' Ozbiljno? '' - upitala sam začuđeno. 

'' Aha, '' - nasmiješeno je kimnula glavom, '' i ja bih tako pustupila na tvome mjestu. '' - rekla je ustavši se nakon što smo obje začule Thiagov plač. 

'' Drago mi je što tako misliš. '' - rekla sam. Popela se na kat, a ja sam ostala sjediti sama na kauču. Zapravo je na tom ogromnom kauču sjedilo još žena i razgovaralo u grupicama, ali ja još uvijek nisam bila dio tog društva. Stisnula sam usne i sramežljivo sjedila kada se začulo zvono na vratima. 

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now