18. I love you

1K 73 39
                                    

 U nastavku će biti perverznih dijelova pa samo preskočite ako ne želite čitati (skužit ćete kada :'D).

Neymar's POV



Pričali smo s Oscarom, dosta dugo. Zaista se trudimo, ali mislim da ništa od toga nema smisla. Nikako da se sjeti nečega. Bojim se da ono s medicinskom sestrom nije bilo ništa. 

Malo smo sjedili s njim, a onda su u sobu ušli Thiago i Hulk – pred Juliu.

'' Hej. '' - pozdravio sam.

'' Ej. '' - uzvratili su.

'' Kako si? '' - upitao je Thiago Oscara.

'' Svakako. '' - gunđao je.

'' Hajde, bit će sve dobro. '' - nasmiješio se Hulk. 

'' Um.. Moram do toaleta. '' - rekla je Jessica i izašla iz sobe. Izgledala je zbunjeno. 

'' Što je njoj? '' - upitao je začuđeno Hulk.

'' Možda joj nije dobro.'' - rekao sam.

'' Rekla bi nam onda. '' - uzvratila je Julia.

'' Da. Možda joj se razmazala šminka? '' - uzviknuo je Thiago. Zakolutao sam očima i uzdahnuo.

'' Možda treba povraćati. '' - rekao je Thiago.

'' Možda je trudna! '' - ispalio je Oscar, a svima nama kojima je pogled bio usmjeren prema vratima preusmjerio se na Oscara.

'' Trudna?! '' - uzviknula je Julia.

'' Pa... '' - promumljao je Oscar.

'' Idiote, ne može biti trudna. '' - rekao sam.

'' Kako znaš? Možda ti je pukao kondom. '' - rekao je Thiago i slegnuo ramenima. Želim izaći odavde. Odmah.

'' Budalo. '' - uzviknuo je Hulk i stao mu na nogu.

'' N-nije... mi pukao kondom. '' - namrštio sam se.

'' Nemoj biti tužan stari, jednom hoće. Jednom hoće. '' - govorio je Thiago potapšavši me po ramenu. Prijekorno sam ga pogledao, a on se puknuo smijati. Koja budala. 

'' A možda te prevarila! '' - ispalio je Oscar, a ja sam ga samo mrsko pogledao. Hulk je nakrenuo glavu i opalio Oscara po glavi.

'' Hajde, dosta o ovome. '' - rekao je Hulk.

'' E, Julia...'' - započeo je Thiago.

'' Što je? '' - Julia ga je pogledala.

'' A tebe je prošla ona fobija od nogometaša, ha? Mislim, mogao bi naići Messi svaki čas! '' - rekao je Thiago, a svi smo se pukli smijati, osim nje.

'' Ha- ha.'' - sarkastično se nasmijala.

'' Pa Neymar i on su dobri prijatelji. Zašto ne bi došao? '' - govorio je Thiago. Ne znam samo kako mu se da tako ju zajebavati.

'' Thiago. '' - prijekorno ga je pogledala.

'' A? '' - blenuo je, onako kako on to inače radi.

'' Nemoj. '' - rekla je Julia.

'' Što? '' 

'' Znaš ti dobro što. '' - rekla je ljuto. Nije mi se uopće dalo slušati ih. Ionako svi znamo da su zaljubljeni do ušiju.

Začuo se zvuk otvaranja vrata, pogledao sam, a iza njih se nalazio Scolari. Nisam mogao vjerovati svojim očima.

'' Dobar dan.'' - pozdravio je.

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now