Neymar's POV
Bio je ponedjeljak, probudilo me zvono na mobitelu. Pogledao sam na sat i bilo je 8h, brzo sam se odjenuo i otišao pripremiti torbu za trening. Kada sam sve obavio, krenuo sam.
Došao sam do terena i otišao u svlačionicu, tamo su već bili svi i pripremali se za trening. Tj. -većina ih se spremalo dok je nekoliko njih ushićeno stajalo oko Thiaga.
Došao sam do njih i upitao ih što je bilo, a oni su mi svi u isti glas odgovorili '' Thiago će pozvati Jessicu van! '' Kao da mi se cijeli svijet urušio pred očima. Zašto?
'' Ma daj zezaš? '' - odgovorio sam s lažnim osmijehom. '' Kako? Otkud sada to? '' - pitao sam, i malo prekasno shvatio da sam previše pitao.
'' Pa znaš, poznajem ju već dugo i cura je skroz okej, sviđa mi se, ali ne mislim s njom ništa ozbiljno...Ma znaš što mislim! '' - nasmijao se.
'' Ma da, naravno...Shvaćam. '' - kimnuo sam i okrenuo se. Zavukao sam se u kutak na klupi i počeo presvlačiti.
Tako se uzbuđenje i nastavilo, a došlo je vrijeme da trening počne.
'' Dečki! Kao što znate, uskoro imamo važnu utakmicu. Od vas očekujem mnogo, a ne samo ja nego i svi naši navijači. Za dobru utakmicu, treba se dobro i pripremiti pa ćemo započeti s 50 krugova. Haj'mo, haj'mo!'' - derao se Scolari, a mi smo krenuli trčati oko terena.
Sačekao sam Thiaga da dođe do mene, naravno da moram izvući i svaki najmanji detalj iz njega.
'' Pa...Znači, sviđa ti se Jessica? '' - upitao sam ga iako ni sam ne znam zašto jer nisam želio čuti odgovor.
'' Ma ne znam. Cura je stvarno savršena, ali treba ju bolje upoznati. Shvaćaš? '' - rekao je Thiago.
'' Ma naravno, ne treba nagliti...'' - odgovorio sam i nastavio buljiti u pod. -'' Moram priznati, zgodna je. '' - rekao sam, i sjebao sam sebe.
'' Sviđa ti se?! '' - pitao je Thiago, malo ozbiljnije.
'' Ne... pa imam curu. '' - izvukao sam se, valjda.
Trening je završio. Svi smo otišli u svlačionicu, a ja sam ostao zadnji. Kada sam završio izašao sam van, a ispred vrata me čekao Oscar.
'' Znam da ti se sviđa Jessica i da ti nije svejedno što će ju Thiago pozvati van. '' - ispalio je.
'' Ma, o čemu ti to? Neka radi što želi, ako mu se sviđa, neka radi s njom što hoće.'' - odgovorio sam Oscaru i otišao. Dok sam hodao čuo sam kako je duboko uzdahnuo, a onda sam stao i okrenuo se. On me samo pogledao i klimao glavom. Nisam znao da li da odem do njega i da mu kažem sve, ili da se jednostavno maknem. Znam da je dobar prijatelj, ali želim svoju tajnu zadržati za sebe koliko god mogu. Otišao sam.
Jessica's POV
Bilo je oko 11h, spremala sam se da idem u grad. Odijenula sam se, sredila i krenula. Kada sam izašla iz kuće, počela sam se približavati centru grada, a onda mi je zazvonio mobitel. Javila sam se.
Xx
'' Hej Jessica, Thiago je. '' - javio se Thiago.
'' Thiago? Hej. '' - uzvratila sam začuđeno.
'' Um...Htio sam te pitati... ako želiš... večeras, da idemo van, znaš na neko piće ili večeru? ''
'' Pa ne znam baš.. '' - razmišljala sam što će biti ako nas Neymar vidi. Što će pomisliti. Možda da smo skupa?
Razmišljala sam dok nisam ugledala Neymara i Brunu kako hodaju prema obližnjem kafiću držeći se za ruke. Bila sam neopisivo razočarana. Ili sam jednostavno sve krivo shvatila sinoć. '' Ma znaš šta, Idemo! '' - rekla sam.
'' Odlično! Dođem po tebe oko 18h, može? '' - odgovorio je.
'' Može, vidimo se! '' - uzvratila sam.
'' Vidimo se! ''
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.