10. Why?

1.1K 91 9
                                    

  Jessica's POV



Bilo je oko 23 sata, Neymar i ja smo gledali neki film. Neki glupi, naravno da ga je on birao.
Film se radio o ženi u bijeloj haljini koja hoda gradom ubijajući ljude. Užaš.

'' Koja glupost. '' - promrmljala sam sebi u bradu jer sam to skroz nesvjesno rekla.

'' Aham. '' - uzvratio je Neymar trpajući čips u usta.

Završio je za dvadesetak minuta. Hvala Bogu! 

'' Okej. Sada gledamo nešto moje. '' - rekla sam. 

'' A, ne. '' - uzvratio je. Prijekorno sam ga pogledala. Uzela sam daljinski i prebacivala tražeći nešto normalnije od ovoga što smo upravo pogledali. 

Nije bilo ničega - ničega dugačijeg od onog retardiranog filma. Super. '' Prebaci na 309. '' - rekao je Neymar.

'' Zašto? '' - pitala sam, u slučaju da nije opet neka glupost. 

'' Puštaju Spužva Boba od deset pa nadalje. '' - rekao je. Prebacila sam, i stvarno je bio Spužva Bob. I tako smo gledali Spužvu Boba do dva ujutro, onda sam zaspala. On je gledao valjda do kraja programa. 

Bilo je jutro. Oko sedam sati, ali bio je mrkli mrak. Kao da smo usred zime. Neymara nije bilo u sobi. Pretražila sam cijelu kuću, ali ga nisam uspjela naći. Vjerojatno je otišao ranije na trening. Ustala sam se i krenula dolje. Začula sam tihe, spore korake iz boravka. Brzo sam se spustila. Kada sam sišla, nisam mogla vjerovati svojim očima. Oscar je bio tu. 

'' Oscare! '' - nasmiješila sam se i potrčala prema njemu. Nije se osvrtao. Kao da me nije čuo. '' Oscar? '' - ponovila sam, ali ništa. Osvrtao se oko sebe, ali kao da me nije vidio

'' Jess? '' - napokon je progovorio. Nasmiješila sam se i potrčala prema njemu. Nestao je. '' Jessica? '' - ponovno sam mu začula glas. Okrenula sam se. Stajao je ispred stepenica, na katu. '' Jessica, probudi se! '' - začula sam Neymarov glas. 

'' Oscar! '' - povikala sam i otvorila oči. Ležala sam na kauču u Neymarovom boravku, a on je sjedio kraj mene i zbunjeno me trzao po ramenu. 

'' Samo si sanjala. '' - rekao je i pomilovao me po licu. 

'' Ne, nisam. '' - rekla sam i prebacila se u sjedeći položaj. '' Bio je tu. '' - kimnula sam mu. Uzdahnuo je. 

'' Jessica... '' - pognuo je pogled. 

'' Neymar, kažem ti, bio je tu! '' - ponovila sam. U očima su mi se nakupile suze. Samo me pogledao i zagrlio me. Oči su mu sjajile. Čvrsto me privukao k sebi. 

Malo se odmaknuo i poljubio me u obraz. Pogledao me u oči. 

'' Samo san. '' - rekla sam i nasmijala se. Sklopio je oči i oslonio usne na moje čelo. Čvrsto sam ga zagrlila oko struka i oslonila glavu na njegovo rame. '' Hoćemo ići do njega? '' - pitala sam. 

'' Prvo doručkuj, pa ćemo otići kada se vratim s treninga. '' - rekao je, a ja sam kimnula. Ustao se, a ja sam tek sada shvatila da je u plavoj pregači ispunjenom crtežima kuhača i lonaca. Nasmijala sam se. '' Što? '' - nasmiješeno me pogledao. 

'' Ništa. '' - nabacila sam onaj svoj rijedak osmijeh kada pokažem zube. Ustala sam se i krenula za njim. U kuhinji, na pultu su se nalazila dva tanjura s palačinkama. Čim sam to vidjela zakrulilo mi je u želucu. 

'' Marcela je obavila većinu. Da ne misliš da sam profesionalan u toliko stvari. '' - rekao je oslonivši se na pult. 

'' Pazi da se ne bi umislio. '' - pogledala sam ga i sjela. Nasmijao se. 


[ 3 sata kasnije ]

Jessica's POV



Čekala sam Neymara spremna kada je došao s treninga, tako da odmah krenemo. Čim sam začula trubu auta izletjela sam van. Željela sam što prije biti tamo da se uvjerim da je sve u redu. Brzo sam došla do auta i sjela za suvozačko mjesto, a Neymar je odmah krenuo.

Pričali smo o svačemu. Nikako nismo mogli stati na jednoj temi. Izmijenili smo ih više za vrijeme ove vožnje nego što obični ljudi uspiju u tjedan dana. 

Izgleda da su se novinari skroz ohladili naspram ovome s Oscarom. Uopće više ne dolaze pred bolnicu. Valjda su shvatili da su naporni ko gnjide i da ih nitko ovdje ne želi. Ili su im jednostavno zabranili zbog narušavanja mira pacijenata. 

Čim smo ušli u bolnicu produžila sam prema Oscarovoj sobi. Sestra me prvo nije željela pustiti jer '' Vrijeme posjeta još nije počelo. '', ali je Oscarov doktor taman prolazio i pustio me. Bio je izvrstan osjećaj ulaziti gledajući onoj sestri u facu. Doktor je ušao sa mnom. 

'' Kako je? '' - pitala sam. 

'' Stanje je isto. '' - rekao je. Uzdahnula sam i prekrižila ruke. Neymar je sačekao ispred. Rekao je da danas nema snage ulaziti. Još sam malo porazgovarala s doktorom, ali kada je krenuo van, sve se uzburkalo. Začulo se glasno pištanje a crta na monitoru je jako ubrzala. Doktor je brzo pozvao sestre, a ja sam morala izaći van. Bila sam sva izvan sebe.

'' Što je bilo? '' - pitao je Neymar čim sam izašla. 

'' Ne znam. '' - zbunjeno sam odgovorila. Sve se odvijalo tako brzo, a ja sam zaostajala za svime time. Nisam više imala snage za ovakve stvari. Doktor je uskoro izašao iz sobe. Nije izgledao najbolje. Neymar mu je odmah prišao.

'' Morat ćemo ga operirati. '' - rekao je. Neymar se okrenuo prema meni čim je doktor to progovorio. Srce mi je kucalo kao ludo. Nisam mogla gutati. Jednostavno nisam znala što da učinim. Osjećala sam se bespomoćno, a i bila sam. Doktor je još nešto rekao Neymaru, ali ja nisam slušala. Sjela sam na stolac i prevrtala svoje glasne misli. 

Neymar je nakon nekog vremena sjeo kraj mene i zagrlio me. Oslonila sam glavu na njegova prsa i opustila se, jer njegov zagrljaj je bio jedino mjesto gdje sam to mogla. Uskoro su došli Thiago, Hulk i David Luiz. Hulk i David su sjeli lijevo od Neymara, a Thiago je uzburkano hodao gore-dolje po hodniku. Svi smo šutjeli što je pogoršavalo situaciju. Osjećala sam se grozno. 


[ nakon nešto više od 3 sata ]


Doktor je izašao iz sobe, a Thiago koji je jedini od nas stajao je odmah krenuo prema njemu. 

'' I? '' - pitao je.

'' Učinili smo što smo mogli. Ostalo je na njemu. '' - uzvratio je doktor.

'' Kako to mislite? '' - dodao je David.

'' Ili će se probuditi ili... ili će umrijeti. '' - rekao je doktro i nakašljao se.

'' Bit će sve u redu. Vidiš, probudit će se. '' - rekao je Neymar s osmijehom, ali to nije bio njegov osmijeh. U sebi je plakao, i više nego ja. Znam to. Osjećam. 

×××

Opet jedan kraći. Hvala vam na 2k čitanjaa.♥♥ Ostavite vote & komm. (;


-Monika








Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now