19. She

939 70 11
                                    

 Neymar's POV



U tišini smo ležali na krevetu. Bila je glavom naslonjena na moja prsa, a ja sam ju milovao po kosi i licu. Spustio sam glavu i poljubio je u čelo kada se začulo zvono na vratima. Jessica se trznula, a ja sam brzo sjeo. 

" Što sad? " - upitala je zbunjeno Jessica. 

" Ostani tu, ja ću vidjeti tko je. " - rekao sam oblačivši bokserice. Ona se ogrnula dekom i sklupčala se na kauču. Obukao sam hlače i brzo poljubio Jessicu pa se spustio do boravka. Polako sam hodao hodnikom i otvorio vrata. Ispred njih je stajao Hulk. Pa naravno, tko drugi nego on? I da je još to sve; iza njega su ušli i Thiago, i Dani. 

" Što vi radite tu? " - upitao sam. 

" Dobro, idemo. " - rekao je Hulk krenuvši prema vratima s Thiagom. Da, idite - pomislio sam.

" Hej, čiji je ono grudnjak? " - upitao je Dani buljeći u pod kraj kauča. Pogledao sam, a na podu je ležao crni čipkasti grudnjak. 

'' Jebi se. '' - promrmljao sam kroz zube pa me nitko nije čuo. Nadam se.

" Čekaj malo, zašto si ti bez majice? " - pitao je Hulk. Samo što nisam počeo skakati od nervoze. Nakašljao sam se i buljio u njih.

'' Koga si povalio? " - pogledao me Thiago podižući i spuštajući obrve.

'' Pa Jessicu valjda. '' - uzvratio mu je Dani raširenih ruku, '' Zar ne? '' - pogledao je u mene. Ja sam samo šutio. 

" Prevario si je!? " - uzviknuo je Hulk. 

" Ne, ne... '' - mahao sam rukama, '' A što se to vas uopće tiče? Hajmo svi kući, doviđenja. " - počeo sam mahati rukama prema njima.

" Ne tako brzo! " - rekao je Hulk, a ja sam zakolutao očima.

" Daj, pusti ga na miru više. " - uzvratio je Dani. 

" Hvala ti! " - uzviknuo sam pogledavši Danija.

" Dobro, hajde idemo. " - rekao je Hulk i svi su uskoro otišli. Ubrzo je sišla Jessica u mojoj majici.

" Um... Ostala mi je majica tamo negdje. " - rekla je navirivajući iza zida kraj stepenica.

" I grudnjak. " - rekao sam podignuvši ga u zrak. 

" Da. " - uperila je prst u njega, a ja sam šutio. '' Vidjeli su ga, zar ne? '' - stisnula je usne, a ja sam kimao glavom. '' Ups. '' - podigla je obrve.

" Nema veze, proći će ih... Za koji mjesec. " - uzvratio sam i uzdahnuo. Jessica se nasmijala i brzo sišla niz stepenice. Došla je do mene i zagrila me. 

" Obožavam te. " - rekao sam poljubivši joj vrat.

" Znam. " - uzvratila je s velikim osmjehom na licu pa me poljubila. 



Jessica's POV



Sjedila sam skvrčena na kauču gledajući tv dok je Neymar razgovarao na telefon, točnije, naručivao je pizzu. Mobitel mi je zazvonio, a ja sam brzo provjerila poruku. Od Julie. 

" Dobro gdje si ti!? Ona dvojica samo što se nisu poubijali. Nikada više da me nisi ostavila samu s njima, jasno?! ''

Stavila sam mobitel u drugu ruku i počela pisati poruku; '' Sorry, ja ću sada doći... Za koji sat... '' - počela sam pisati i onda pogledala u njega i prepravila poruku; '' Sorry, neću još neko vrijeme.'' - pa poslala tu.

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now