Nastavlja se...
Neymar's POV
'' Evo ti čips! '' - rekao sam bacivši Daniju tri vrećice čipsa u krilo.
'' Hvala, sad mi daj još tri filma. '' - rekao je, a ja sam mu pokazao rukama kako ću ga zadaviti.
'' Mhm! '' - promumljala je Jessica punih usta gurnuvši Danija ramenom.
'' A? '' - upitao je Dani.
'' Hajmo igrati. '' - rekla je.
'' Ajde... Neyo, gdje ti je plejka? '' - upitao je Dani.
'' Što te briga, nećeš mi sad s tim masnim prstima dirati playstation. '' - govorio sam.
'' A daj! '' - gunđala je Jessica napravivši puppy face.
'' Nemoj! '' - uzviknuo sam uperivši prst u nju.
'' Samo daj! '' - gurkao ju je Dani. Ustao sam se i izvadio playstation iz ormarića ispod TV-a te im ga dao.
'' Evo, ako samo nađem mrvicu ili mrlju, ili da ga samo probate strgati, kupit će te mi novi - i to zlatni, jasno? ''
'' Jasno! '' - uzviknuli su u isti glas.
'' Ja sam Barca. '' - rekla je Jessica.
'' Jedi govna, ja igram za Barcu, ti budi Real. ''
'' Ja ću dobit posvećeni gol protiv Reala, ti nećeš. Umri. '' - rekla je ponosno. Umri?
'' Hoćeš, hoćeš - pobijedit ću te 8:0! ''
'' Da, da... Ja neću biti Real, i točka. '' - rekla je i prekrižila ruke.
'' Okej, budi što god hoćeš, ali ja sam Barca. '' - rekao je.
'' Chelsea. ''
'' Može. '' - uzvratio je Dani, a onda sam požalio što sam im dao da igraju. Toliko jako se ne deru žene kad se porađaju! Čak je i jadni Poker izletio iz kuće.
***
'' Jesi spremna? '' - upitao sam Jessicu kada je sišla niz stepenice. Leo me zivka već pola sata i ispituje kada ćemo doći.
'' Uh, jesam! '' - odgovorila je piskutavim glasom. Uzeo sam ju za ruku i povukao van, ali se nije micala.
'' Jess. '' - pogledao sam ju.
'' Okej... Huh. '' - uzdahnula je i krenula. Ušli smo u auto.
'' Ideš kod Lea koji ti toliko puno znači i nosiš šorceve? '' - upitao sam ju pokušavši je iznervirati.
'' Mrzim haljine. '' - dgovorila je hladno. Na sebi je imala kratki, traper šorc, bijelu široku majicu na bretele s velikim crnim natpisom ''WTF ( wher's the food)'' i niske, bijele starke. Imala je puštenu kosu, duge kovrče su joj padale do ramena, a iza do pola leđa. Još je dodala maskaru i crnu olovku na svoje zelene oči.
'' U što buljiš? '' - nasmiješila se, '' Voziš. ''
'' Um... Bila je neka ptica... Tamo se vidjela... kroz tvoj prozor. '' - zamuckivao sam mlateći prstom prema njenom prozoru.
'' Ptica? '' - nasmijala se.
'' Da. Ptica... Prava ptica... papiga. '' - ispalio sam i onda shvatio što sam rekao.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.