Daniela's POV
Zvala sam Jessicu barem deset puta i ne javlja se. Stvarno se sada već brinem.
Sjela sam u auto i krenula prema njenoj kući. Kada sam došla osjetila sam veliko olakšanje vidjevši da u kući gori svjetlo, no još uvijek sam imala neki čudan predosjećaj. Pozvonila sam na vrata, ali nitko nije otvarao. Pozvonila sam opet i ponovno došla na isto. Probala sam otvoriti vrata i shvatila da su otključana. Polako sam zakoračila unutra i zatvorila vrata." Jessica?! " - uzviknula sam, ali nisam dobila nikakav odgovor.
" Jess? " - ponovila sam, ali od Jessice ni traga. Uzela sam mobitel i brzo nazvala Oscara. Dugo mu je trebalo da se javi, bojala sam se da čak i neće, ali imala sam sreće.
" Što hoćeš? " - javio se Oscar.
" Molim te, nemoj prekinuti, ozbiljno je. " - rekla sam uplašeno.
" Daniela, što se desilo? " - upitao je zabrinuto, brižno... Vratio mi se nekakav stari osjećaj.
" Zvala sam Jessicu puno puta i nije se javljala, onda sam otišla do nje i vidjela upaljena svjetla, mislila sam da je sve okej, ali nje nema kod kuće i vrata su bila otključana... Stvarno se brinem. " - govorila sam, a glas mi je drhtao, kao i ruka kojom sam jedva držala mobitel.
" Okej... Samo se smiri, čekaj me tamo, odmah ću doći. " - rekao je Oscar i poklopio. Za deset minuta sam već ugledala njegov auto parkiran pred kućom. Trčeći je uletio u kuću i došao do mene.
" Nema je! " - uzviknula sam.
" Smiri se! '' - postavio me pred sebe držeći dlanove na mojim ramenima. Zazvonio mu je mobitel. Pogledala sam prema njegovom džepu odakle je dopirao zvuk, a zatim u njega. Polako je izvadio mobitel i javio se. Ubrzo se okrenuo i počeo se udaljavati niz hodnik. Završio je razgovor i polako hodao prema meni. Jasno sam mogla vidjeti kako mu se ruka tresla.
" Što se desilo? " - upitala sam.
" Jessica je imala prometnu nesreću... " - rekao je nakon čega je problijedio. Ispustio je mobitel na kauč i sjeo na rub kauča.
" Gdje je ona? Jesu je odveli u bolnicu? " - ispitivala sam.
" Da. " - odgovorio je kratko. Buljio je ispred sebe i duboko disao.
" Pa idemo onda! " - uzviknula sam i izletjela iz kuće. Kada sam vidjela da Oscar ne ide, vratila sam se u kuću i otišla do njega.
" Hajde! " - uzviknula sam uspaničeno.
" Ne mogu... " - rekao je klimajući glavom.
" Kako misliš ne možeš?! Ona je potrošila dva mjeseca da bi bila s tobom dok ti nisi ni znao za sebe jer si bio u komi, a ti, sada kada te ona treba, ne možeš? " - derala sam se na njega iz sveg glasa.
" Ne, ne mogu je vidjeti u takvom stanju. " - rekao je.
" Oscar... Molim te. '' - rekla sam, a on me samo pogledao. Izašla sam van i nakon par koraka vidjela da se u kući gase svjetla. Uskoro je i Oscar izašao.
" Idemo mojim autom. " - rekao je ušavši u svoj auto pa mi otvorio vrata iznutra. Ušla sam u auto i zatvorila ih. Uskoro smo bili u bolnici. Brzo sam izašla, za mnom i Oscar. Čim sam ušla otrčala sam do recepcije.
" Dobra večer. " - Pozdravila sam zadihano.
" Večer. " - uzvratila je recepcionarka.
" Znate li možda jesu li maloprije dovezli jednu djevojku? Ona... imala je prometnu... " - govorila sam jedva došavši do zraka.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.