Neymar's POV
Sjedio sam u blagovaoni tipkajući po iPhone-u. Ne mogu vjerovati da je to ona. A vjerovao sam Leu, htio sam joj oprostiti, samo mi je trebalo vremena. Ovo nije Jess koju ja poznajem. Još mi samo treba da ovo s njom završi kao i s Brunom. Nakon svega... Ja nju volim, ali prevršila je svaku mjeru. Što je je.
Bilo mi je žao Elle pa sam joj poslao poruku: ''Hej, oprosti za ono danas. Stvarno nisam tako mislio. Hoćeš doći do mene da popričamo?''Za par sekundi sam dobio odgovor: ''U redu, doći ću za petnaestak minuta.''
Začuo sam zvono na vratima te ih otvorio i ugledao Ellu. Imala je svilenu, prljavo bijelu košulju na bretele uguranu u crne, uske hlače, a ispod toga crne, sjajne štikle. Na usnama je imala jarko crveni ruž. Svjetlosmeđe ombre na plavoj kosi koje su bile uvijene figarom padale su joj na prsa.
'' Uđi. '' - rekao sam nakon čega je ušla. '' Čuj... '' - započeo sam zatvorivši vrata.
'' Znam, znam. Nisi tako mislio. '' - zastala je došavši do boravka okrenuvši se i pogledavši u mene koji sam još uvijek stajao u hodniku, '' Ali gle, prenaglo si reagirao. Iskreno, ne poznajem ju, ali pokušaj shvatiti zbog čega se ljutiš i kako joj je. Traži utjehu u nekome. '' - govorila je.
'' Zašto ju ne traži u nekom drugom? ''
'' Htjela je da budeš ljubomoran, zna da ga mrziš. Uostalom, on je i razlog vaše svađe, zar ne? ''
'' Zamisli samo kako mi je bilo kad sam ih vidio! '' - uzviknuo sam.
'' Zamisli i ti kako je njoj bilo kada je vidjela nas, tko zna što je pomislila. '' - uzvratila je. '' Pretjerao si. I još si mene upetljao u ovo. Cura će me mrziti bez razloga. '' - klimala je glavom, a ja sam svoju pognuo.
'' Nisam. '' - podigao sam pogled i krenuo prema kauču prošavši kraj nje kada sam začuo njezin uzdah. Sjeo sam na kauč i uzeo bocu... nečega.
'' E nećeš! '' - uzela mi je bocu iz ruke i ljutito me pogledala.
'' Ella. '' - sklopio sam oči i pokušao se smiriti.
'' Nećeš i točka! '' - derala se i strogo me gledala. Povukao sam je za ruku i bacio ju na sebe. Stavila je bocu na stolić kraj kauča, a ja sam je poljubio.
Jessica's POV
Toliko o našoj ljubavi. Nismo ni službeno prekinuli, a on već ima drugu. Napravio je od ničega cijelu strku i gle na što smo spali zbog njegove ljubomore. Tako je glup. Zato ga valjda i volim. Onaj njegov pogled, i kada mi je rekao da će mi to zapamtiti, srce mi se slamalo. Možda sam pretjerala. Ali i on je još više.
Nikako si ne mogu izbiti iz glave onaj njegov glas i jad... Moram ga vidjeti, makar me to koštalo svega.
'' Što je bilo? '' - upitao je Cristiano jer sam se zabuljila u tanjur, mislim da čak nisam trepnula nekoliko minuta.
'' Mhm? '' - promrmljala sam. '' Ništa, ništa. ''
'' Okej. '' - nasmiješio se i nastavio s jelom.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.