15. Always something wrong

992 82 20
                                    


  Jessica's POV



Bila je večer. Julia smo sjedile na kauču i gledale tv. Bit će kod mene ovih par dana tako da još neko vrijeme neću jesti Neymarove specijalitete

'' I? Jesi odlučila s kim ideš na spoj? '' - pogledala sam Juliu i nasmijala se.

'' A, ne znam. '' - uzdahnula je. '' Ja njih ne poznajem, a opet, obojica su mi dragi, mislim da neću izaći ni s kim. '' - rekla je grickajući čips. Moj komadić čipsa mi je zapeo u grlu kada je završila rečenicu. Je li ona svjesna što će oni meni učiniti ako ona ne pristane? Je li svjesna da je vlastitu sestru ubila donijevši ovakvu odluku?

'' Č-čekaj. Kako misliš - nećeš izaći ni s kim? '' - pitala sam zabrinuto.

'' Ne želim nikoga povrijediti.'' - rekla je.

'' Ne! Ne. Mislim ne, nećeš ih povrijediti. Oni nisu normalni... ne možeš ih povrijediti. '' - klimala sam glavom. '' Julia oni nisu normalni, ubit će me ako ne pristaneš! Ubit će me u pojam. '' - govorila sam rastreseno.

'' Ma neće. Naći će nekog drugog. Pa koliko cura bi dalo sve pare samo da bi ih upoznale. " - rekla je. '' Zar ne? '' - dodala je i podigla obrve.

'' Oh, ne boj se - hoće, a neće naći drugu žrtvu. Bez brige, ne odustaju ti oni tako lako. '' - uzvratila sam.

'' A da izađem s obojicom? Je l' bi to išlo? " - pitala je. 

'' Odjednom!? " - izderala sam se i izbečila oči, a onda mi je onda zazvonio mobitel. " Samo malo." - rekla sam i javila se. '' Molim? ''

'' Hola, Ney je. '' - javio se Neymar.

'' Znam. '' - uzvratila sam, a onda smo ušutjeli. Na neko vrijeme.

'' Um... Ja sutra ujutro idem kod Oscara, pa sam mislio da dođeš do mene. '' - nesigurno je govorio. '' Daj, stvarno se bojim zbog Brune. " - dodao je prije nego li sam stigla odgovoriti na ono prvo.

'' Neymar, znaš da ne mogu. " - rekla sam pogledavši u Juliu.

'' Pa neka dođe i Julia! " - svejedno nije odustajao. 

'' Ti ćeš ju nagovoriti? " - uzvratila sam. 

'' Probaj nekako! Sestra ti je. " - rekao je i uzdahnuo. '' Kako je prošla s Thiagom i Hulkom? '' - pitao je.

'' Ne zna još ništa. Misli da će oni odustati." - zakolutala sam očima.

'' Samo neka se nada. " - nasmijao se.

'' To sam joj i ja rekla." - uzvratila sam.

'' Onda dolazite? " - pitao je. 

'' Ne znam. Moram pitati Juliu pa ću ti javiti. " - odgovorila sam. 

" Može. " - rekao je. 

" Laku noć. '' - pozdravila sam. 

'' Noć. '' - uzvratio je i poklopio. 

" Tko je bio? " - pitala je Julia. 

'' Um... Je l' bi htjela sutra otići kod Neymara? " - pogledala sam ju i stisnula usne.

"Ja? Kod Neymara? Ne. " - klimala je glavom i gledala me ful ozbiljno.

'' Ma daj, znaš kako Neymar dobro kuha! " - nasmijala sam se.

'' Ma ne dolazi u obzir. '' - podigla je ruke iznad glave i okrenula se. '' Kuha? " - namrštila se nakon toga. Kimnula sam. Uzdahnula je. Napravila sam puppy face. '' Možda." - rekla je i pognula glavu gledajući u prekrižene ruke.

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now