Jessica's POV
I pokraj one predobre crne sobe ja zaspim na kauču. A Juliji je bio toliki problem probuditi me, bitno da je ona spavala u sobi i cijelo jutro mi pričala kako je lijepo spavala. Vratit ću ja njoj. Vidjet će ona što znači karma.
Bilo je osam sati. Izležavala sam se na kauču, a Julia je obavljala svoje utarnje rutine koje, kao i inače, traju po 40 minuta. Idemo na doručak u devet, još jednom prošetati, pa natrag za Braziliju, i onda sutra opet za Barcelonu. Krepat ću do utorka.
Sinoć sam imala grižnju savjesti što sam seenala Antonelli onaj smajlić pa sam joj poslala srce. Nisam sigurna je li ona mene seenala ili nije vidjela poruku jer nisam uzela mobitel u ruke... pa, jedno jedanaest sati. To bi mi mogao biti novi rekord.
''Da svežem rep ili da pustim kosu?'' – pitala je Julia četkajući kosu prolazeći ispred mene.
''Radi što hoćeš.'' – uzvratila sam nezainteresirano.
''Ne znam što da radim, zato pitam tebe da mi kažeš što da radim!'' – stala je s hodanjem i četkanjem i gledala u mene. Namršteno sam je gledala. ''Oprosti.'' – stisnula je usne i nastavila četkati i hodati.
''Sveži rep.'' – rekla sam kada je ušla u kupatilo.
''Da ispeglam ili ufrčkam?'' – vikala je iz kupatila.
''K vragu, Julia! Ne ideš na crveni tepih. Ostavi si kosu na miru.'' – dovikivala sam kolutajući očima. I onda meni Neymar prigovara da previše brinem o izgledu. Ajme, Neymar. Što ako ga sretnem u Barceloni? Što ako me netko kidnapira i on mi neće pomoći? Ili još gore – što ako me on kidnapira? Svakakve misli su mi se vrtjele po glavi dok me Julia opet nije omela;
''Je li dobro?'' – stala je pred mene sa svezanom punđom.
''Rekla sam rep.'' – pogledala sam je. Uzdahnula je i povukla punđu te je rasplela. ''Ne!'' – povikala sam nakon što ju je rasplela. Prekrila sam lice rukama i gunđala.
''Što sad ne valja?'' – raširila je ruke.
''Sada ćeš opet sto godina vezati rep.'' – spustila sam ruke do nosa. Slegnula je ramenima i vratila se u kupatilo. Klimala sam glavom i gledala u strop.
Svezala je taj rep za kojih desetak minuta. Nakon toga se još šminkala pa presvlačila nekoliko puta. Ja sam se samo počešljala i presvukla i bila sam spremna da se spustim do blagovaone. Juliji je to očigledno jako puno značilo. Možda nas tamo čeka nešto (ili netko) za koga ja ne znam da će biti tamo, a Julia zna! Ta podmukla žena.
Spuštali smo se u liftu, a Julia se naslikavala u ogledalu cijelo vrijeme. To je u redu pošto je lift, kao i sve ostalo, bio prefora. Ali nije u redu što je na Instagram stavila baš onu sliku na kojoj se ja ističem u pozadini okrenuta na stranu pa mi se isticao trbuh u toj uskoj majici. Morat ću joj provaliti u profil i obrisati sliku. Ili ću ju toliko izvrijeđati u komentaru da će sama obrisati sliku. Nitko još u javnosti nije potvrdio da sam stvarno trudna. Iako su mnogi već posumnjali kada sam upala Antonelli i Thiagu na sliku s plaže gdje sam bila okrenuta isto ovako, i to u kupaćem. Naravno da je samo Neymar mogao uslikati tako smotano. Neymar, opet.
''Što ćeš jesti?'' – pitala je Julia dok smo hodale prema blagovaonici.
''Što mi daju. Obriši sliku.'' – uzvratila sam.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.