30. Nessica

354 33 4
                                    

[nakon dva i pol mjeseca]

Jessica's POV





Mrzim jesen. Sva sreća da je u Barceloni dvanaest mjeseci godišnje gotovo sve jednako. Tek sam u petom mjesecu i ne želim biti veća no što jesam. Da nije bilo Neymara i njegovih jebenih gena, ja sam ovakva mogla biti tek za četiri mjeseca.

''Daj se prekini dodavati sam sa sobom cijelo jebeno vrijeme!'' – uzviknuo je Neymar Leu udarivši se joystickom o noge.

''Kad ne zna zabiti gol pa se ovako pravi važan.'' – nasmiješio se Gerard.

''Daj začepite.'' – uzvratio je Leo ''burno'' tipkajući po joysticku. Leo i Ney su sjedili na trosjedu ispred TV-a, Gerard na fotelji lijevo, a Luis na fotelji desno. Jessica je, po običaju, bila stjerana u kut s Pokerom. Sjedila sam u turskom sijedu ispred Pokerovog plavog plišanog krevetića dok je on ležao s dupetom u njemu, a glavu je oslonio na moju nogu. Jela sam čips i listala po mobitelu te svako-malo bacila koji komadić Pokeru. Držala sam tu vrećicu u rukama i gledala u njih četvoricu kako se svađaju oko glupe igrice. To jest trojicu, Luis je šutio i kesio se kao idiot cijelo vrijeme. To on inače jedino i radi.

''Neymar, hoću novog psa.'' – rekla sam gledajući u njega stisnutih usana.

''Daj šuti.'' – odbrusio je. ''Neyssi napadaju!'' – kriknuo je skočivši na kauč pa stojeći nastavio igru. Zakolutala sam očima pa počela dragati Pokera. Eh, da, Anto fali – ona je otišla s Thiagom u park na pola sata budući da su se i njemu ovi manijaci već popeli preko glave, a ja nisam išla s njima jer je meni preko glave klinaca iz parka koji gledaju u mene kao da sam vanzemaljac.

''Zamislite da sada nestane struje.'' – rekla sam gledajući u Pokera.

''Ako se nešto loše desi, ti ćeš biti kriva i letiš van.'' – rekao je Neymar, a ja sam ga pogledala širom otvorenih usta. '' Ne! Ne, ne! Krivo! Nisam to mislio!'' – počeo je skakati po kauču mašući jednom rukom.

''Pazi!'' – dreknuo je Gerard, a on je brzo zgrabio joystick s obje ruke i nastavio tipkati te, pretpostavljam, potpuno zaboravio na sve što smo upravo rekli.

''Neymar, porađam se.'' – rekla sam i zaljuljala se. Stao je i okrenuo se prema Leu.

''Koji je mjesec?'' – upitao je Lea.

''Listopad.'' – odgovorio je Leo.

''Ne porađaš se.'' – vratio je pogled na TV i nastavio igrati. Zakolutala sam očima i ustala se zgužvavši vrećicu čipsa pa je bacila u smeće iza vrata kuhinje. Stala sam iza kauča na kojem je Leo sjedio i Neymar stajao, još uvijek.

''Mogu s vama?'' – upitala sam.

''Kad završimo ovu.'' – odgovorio je Neymar.

''Igra s nama.'' – rekli su Gerard i Luis u isti glas. Leo je uzdahnuo i spustio joystick na noge.

''Ne.'' – uzdahnuo je i polukružno zamahnuo glavom. ''Ona je Neymarova žena i zato igra s nama.''

Prekrižila sam ruke i ponosno nastavila gledati u utakmicu na TV-u.





Antonella's POV




Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now