Jessica's POV
'' Oscar je imao zaručnicu?! '' - ponovila sam.
'' Što?! '' - uzvratio je Neymar.
'' Znam da zvuči čudno... Vjerujem da vam nikada nije pričao o meni. '' - pognula je glavu, '' Znate, bili smo mladi. Jako mladi. Nismo razmišljali o tome što radimo. Bilo smo... Zaljubljeni. Jedne večeri izašli smo van, nakon toga smo otišli kod njega, onda se desilo... Jednostavno se desilo. Idućeg jutra našla sam prsten i poruku na stolu. Kao što sam već rekla, bili smo mladi i nismo bili previše pametni. Bilo je samo pitanje dana kada će se sve to raspasti. Od toga dana nismo se baš puno čuli. Moja prijateljica je čula što se desilo Oscaru i odmah sam došla ovdje. " - rekla je.
" Zašto mi nikad nije rekao? " - upitala sam začuđeno.
" Stanite malo. Može li meni netko objasniti što se ovdje događa? " - upitao je Neymar odmah nakon mene.
" Poslije ću ti objasniti. Šuti sad. " - rekla sam.
" Gle, znam kako to sad zvuči, ali obećajem da će postati jasnije. Samo... Mogu li ga vidjeti? " - uzvratila je.
" Žao mi je, ali morat ćete sačekati. Trenutno... Nije vrijeme. " - odgovorio je Neymar.
" Okej, razumijem. " - rekla je Daniela.
" Uđi, Jess. " - rekao je Neymar nakon što sam jedva uspjela skinuti pogled s Daniele, a onda za njim ušla u sobu. Ugledala sam Oscara, u suzama. On, borac, plače? U sekundi mi je pogled prešao na Neymara.
" Što je ovo? " - upitala sam tiho da Oscar ne čuje, a i doktor je pričao s njim pa nije mogao.
" On... Ne osjeća koljena, ne može ništa s njima... " - govorio je Neymar. Rekao je on još dosta toga, ali ga ja nisam slušala. Nije bilo bitno. Ništa nije bilo bitno u tom trenutku. Oscar. Samo on. Ništa drugo na cijelom svijetu nije mi bilo bitnije. Čak ni moje dijete. Je li moguće da je s Oscarom gotovo? Zauvijek? Živjet će on, ali svi dobro znaju kako. Oscar, bez nogometa. Oscar, koji čak ne može zakoračiti. Niti jedan jedini gol neće više biti postignut. Niti jedna pobjeda zahvaljujući njemu. Ne samo u nogometu, u njegovom životu. Što će on postići? Uspjet će sam sjesti u kolica? Možda čak ni to. A tko je kriv za to? Nitko, nitko drugi nego ja. Da nije bilo mene ne bi nikada došao tamo tog trena. Ja bih tu sada ležala. Ja bih bila krivac koji služi kaznu.
" Jess. " - prekinuo me je Neymar.
" Hm... Da? " - upitala sam zbunjeno.
" Pa je li hoćeš? " - upitao je.
" Što? " - uzvratila sam.
" Pa kod njega! " - odgovorio je.
" Aha... da,da. " - rekla sam krenuvši prema Oscaru. Polako sam hodala prema njemu, a onda me nešto tako presjeklo u nogama da sam jednostavno pala. Oko sebe sam čula razne zvukove, nisu bili razumljivi; uglavnom moje ime. Počelo mi se mutiti pred očima, a onda je sve nestalo.
Julia's POV
" Znaš ti da ćeš sad biti tetak? " - upitala sam Thiaga dok smo sjedili na terasi.
" Neću? " - odgovorio je namrštena lica.
" Da, hoćeš. Jessica je moja sestra i trudna je. " - rekla sam.
" Pa nije moja." - uzvratio je.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.