Neymar's POV
I dalje smo bili u bolnici. Hulk, Dani, Thiago i ja smo otišli do kafića koji se nalazio blizu recepcije u bolnici. Jessica je otišla na wc. Valjda. Sjedili smo i pričali dok se Hulk nije zabuljio u nešto iza mene.
'' Ide. '' - rekao je zabrinuto.
'' Jessica? '' - pitao sam. Hulk je klimao glavom.
'' Idu sise. '' - nasmiješio se Thiago.
'' Šuti idiote, hoćeš da te čuje?! '' - pitao je Dani opalivši Thiaga po glavi.
'' Približava se.'' - rekao je Hulk kroz zube.
'' Ne. Ne. Ne. Ne...'' - prekrio sam lice rukama.
'' Ma daj, zar stvarno misliš da će priči? Pa sigurno umire od sramote! '' - rekao je Dani.
'' Da, istina.'' - složio se i Thiago.
'' Ili ipak ne.'' - rekao je Hulk kada se odjednom začuo kreštavi ženski glas;
'' Dobar dan! ''
'' Dobar dan. '' - uzvratili su svi, osim mene.
'' Kako kome... '' - začulo se od mene na kraju.
'' Oh, pa što je bilo? '' - pitala je zabrinuto doktorica. Nisam mogao više izdržati, ustao sam se i krenuo prema liftu u nadi da ću negdje u hodniku pronaći Jessicu. No, nisam niti trebao jer je Jessica uskoro izašla iz lifta na koji sam ja čekao. Okrenuo sam se i vidio doktoricu kako u žurbi hoda prema meni, to jest, nama. Brzo sam uhvatio Jessicu za ruku i povukao ju k sebi. Jedom rukom sam je zagrlio oko struka, a drugom joj prelazio prstima po kosi kako mi ne bi izmakla te je poljubio. Od iznenađenosti je tek nakon par sekundi sklopila oči. Usred poljupca sam pogledao oko sebe da vidim je li doktorica još tamo. I da, bila je. Gledala me očima punim mržnje, pomislio sam čak kako bi svakog trena mogla izvaditi nož i poubijati nas. Tako joj i treba, sada je valjda sve shvatila. Uskoro se maknula. Odmaknuo sam se od Jessice i uhvatio je za ruke.
'' I? '' - nasmiješio sam se.
'' Što je ovo bilo? '' - uzvratila je, još uvijek skroz zbunjeno.
''Je l' mi sada vjeruješ? '' - pitao sam. Pognula je glavu. ''Jess. '' - uzdahnuo sam.
'' To je samo poljubac! '' - rekla je '' A u ostalom, poljubio si me samo kako bi ona bila ljubomorna.'' - nakrenula je glavu i stisnula usne.
'' Nije istina. Zašto uvijek oko svega praviš dramu? '' - pitao sam živčano.
'' Neymar vidjela sam kakvu ti je poruku poslala, a tvoj broj joj je sigurno pao s neba. Ne znam, Neymar ne mogu... '' - rekla je i otišla. Okrenuo sam se, a dečki su gledali u mene, mislim da su čak imali više nade nego ja. Samo sam klimao glavom te im time rekao sve. Još sam neko vrijeme stajao tamo i razmišljao dok Thiago nije došao do mene.
'' Hoćeš da te odvezem kući? '' - pitao je stavivši ruku na moje rame.
'' Ne, ne treba. Ostat ću.'' - odgovorio sam. Kimnuo je potapšavši me po ramenu te se vratio za stol. Uskoro sam i ja za njim.
Jessica's POV
Volim ga, ali ne želim biti s nekim koga ja volim, a ja sam njemu samo zabava. Nekad mi dođe da i pomislim da još voli Brunu. Ali opet... Ne znam. Kad bi bar moj Oscar bio tu, on bi mi pomogao. Želim oprostiti Neymaru, zaista želim, ali bojim se. Što ako se to s ovom doktoricom uozbilji?
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.