36. She loves someone else

827 66 18
                                    

Neymar's POV






Zabava je bila u punoj pijanosti. Jessica je bila mrtva pijana, a onaj idiot se i dalje stalno motao oko nje. Ako sam dobro primijetio, samo smo Leo i ja ostali trijezni. Tako mi se pišalo, a ne mogu Jessicu ostaviti samu s Ronaldom dok je u ovom stanju.

Dosta, ne mogu više izdržati. Ima 19 godina, može se valjda suzdržati dve minute. Jebote, ima samo 19 godina.

Zatvorio sam vrata toaleta i što brže krenuo natrag do ostalih. Odnosno, do Jessice. Voljeo bih da nisam. Ispred mene se odvijao prizor koji ću zauvijek pamtiti. Prizor koji očigledno nitko nije vidio i za njega nije mario, osim mene. Jessica je u polusnu sjedila na barskom stolcu, a Cristiano joj je polako prilazio milujući je dlanom po licu. On očigledno nije bio pijan. Sklopio je oči, a usne su im se spojile.

" Jess? " - rekao sam s nekakvim jadom u glasu. Polako se odmaknula od njega i spustila glavu. Nije bila svjesna što se događa, to je bilo sigurno. No, isto tako je bilo sigurno da joj ovo neću oprostiti. On me samo pogledao i zlobno se nasmijao.

Jessica se namrštila i pogledala me, a onda skočila sa stolca i krenula prema meni. Brzo sam se okrenuo i izašao van. Prohunjao sam do auta i brzo se odvezao kući. Ne mogu je ni smisliti, ni nju, ni onog njenog Ronalda.

***

Sjedio sam na kauču tri sata. Sva svjetla su bila pogašena, bio sam u totalnom mraku. Popio sam dvije boce Jack Daniel's-a. Jessica nije dolazila. Sjedio sam još neko vrijeme, a onda zaspao.



Zrake sunca su mi svijetlile u oči te sam ih otvorio. Ležao sam na kauču, imao sam strašnu glavobolju. Pogledao sam na stol i ugledao prazne boce Jack Daniel's-a. Svega sam se sjetio. Uzeo sam mobitel i vidio da imam puno propuštenih poziva. 34 Jessicina, 4 Leova i 90 Danijeva. Neću joj ovo oprostiti, nije bila toliko pijana. Pogledao sam na sat. Bilo je 9:15h, trening je počeo u 9. Jebem ti! Brzo sam se spremio, nisam se počešljao ni obavio higijenu. Izletio sam iz kuće i odvezao se na Camp Nou. Brzo sam pretrčao parking i uletio u svlačionu. Svi su već bili na terenu, kada sam se i ja spremio izašao sam na teren. Dečki su već trčali.

" Oh, Neymar! " - pozdravio je Enrique veselo.

" Ja... Ispričavam se što kasnim. " - rekao sam pognute glave.

" Koliko dugo misliš da ću ja tolerirati tvoje ponašanje, ha!? " - ostao sam stajati, i dalje pognute glave. " Sto krugova i pedeset sklekova! " - izderao se držeći ruke iza leđa, a ja sam se odmah bacio na posao. Kada je Leo shvatio da sam tu, sačekao me je pa smo zajedno krenuli trčati, to jest, on je samo nastavio.

" Mislio sam da nećeš doći. " - rekao je.

" Zaspao sam. " - uzvratio sam.

" Aha. " - promrmljao je. " Jessica... " - počeo je,ali sam ga prekinuo.

" Ne spominji mi ju. " - bahato sam odgovorio.

" Stari, stvarno joj je žao. " - rekao je.

" Ne zanima me."

" Ma daj! Voliš ju, znam to. "

" Volim ju, ali to ništa ne mijenja. Ne mogu joj to oprostiti. "

" Bila je pijana, čovječe! " 

" Prevarila me je! " - izderao sam se i zastao pri čemu su nas ostali iza nas pretekli. Ušutio je pa smo nastavili trčati.

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now