Neymar's POV
Bilo je podne, trening je završio, a ja sam baš stigao kući. Bio sam strašno iscrpljen pa sam skinuo majicu i legao na kauč. Polako sam sklapao oči i skoro zaspao, ali me naravno nešto moralo probuditi. Nešto što se zove Oscar.
'' Otrijezniš se i odmah gnjaviš, ha? '' - upitao sam Oscara nasmiješivši se.
'' Ne...Da...Valjda. '' rekao je zbunjeno. '' Uglavnom, htio sam te pitati - zašto nam je Scolari dao slobodan dan jučer? '' - pitao je.
'' Pa ima čovijek pravo na odmor... A i ti si poprimio velike zasluge za to. '' - odgovorio sam mu.
'' Agh.. '' - frknuo je. '' Ima još nešto. '' - rekao je i uozbiljio se.'' Reci. '' - uzvratio sam.
'' Jesi čitao novine jutros?'' - pitao je.
'' Nisam, zašto? Nešto se loše desilo? '' - zabrinuo sam se.
'' Pa, možda je, možda nije. '' - rekao je i vrtio očima. Prijekorno sam ga pogledao. '' Ti i Bruna, vi ste prekinuli, zar ne? '' - pitao je oprezno.'' Da...Nešto se njoj desilo? '' - morao sam doslovno izvlačiti to iz njega. Išlo mi je na živce.
'' Ma evo tebi novine pa sam pročitaj, na naslovnici je. '' - rekao je Oscar stavivši mi novine na koljena pa sjeo kraj mene. Na naslovnici je velikim slovima pisalo '' BRUNA MARQUEZINE I NEYMAR JUNIOR USKORO VJENČANI!? ''
'' Koji vrag? '' - ustao sam se i počeo šetati čitajući dalje.
'' Neymar i ja se volimo, to nitko i ništa ne može promijeniti. Samo je pitanje dana kada će me zaprositi...'' - glasila je Brunina izjava iz novina.
'' To je laž! '' - izderao sam se. '' Možda su to izmislili? '' - spustio sam novine i pogledao u Oscara. Slegnuo je ramenima.
'' Vjerojatno je već na internetu. '' - rekao je. '' Moram požuriti, javi mi ako se što desi. '' - ustao je. Kimnuo sam mu, a on je otišao potavšavši me po remenu.
Odmah sam uzeo mobitel i nazvao Brunu. Javila se sekretarica. Mogao sam si i misliti da će tako biti. U svoj toj zbrci, zaboravio sam što će Jessica pomisliti ako to vidi.
Jessica's POV
Došla sam kući, stavila stvari na vješalicu, skinula cipele i upalila TV. Kada se upalio, daljinski mi je ispao iz ruke. Na televiziji je bio neki tabloid, a niže na ekranu se vrtio tekst: '' Nogometaš Neymar Junior i Bruna Marquezine – uskoro vjenčani? ''
Kako? Zašto? Imala sam toliko pitanja bez odgovora. Sigurno su opet prekinuli i opet su zajedno, kao i onih dvadeset puta prije. Bacila sam se na kauč i duboko uzdahnula. Začula sam zvono na vratima. Lijeno sam se ustala i otvorila vrata Oscaru. Zabrinuto me pogledao i ušao. Super, još loših vijesti.'' Hej. '' - pozdravio je kada smo došli do boravka. Kimnula sam. '' Jesi vidjela možda... '' - govorio je, ali sam ga prekinula kada sam ponovno kimnula i pokazala rukom prema tv -u. '' Jesi. '' - zagrizao je usnicu. '' Jessica! '' - podigao je ruke u zrak. Gledala sam ga 'polumrtvim' pogledom. '' To - nije - istina! '' - naglašavao je svaku riječ.
'' Aham. '' - bezvoljno sam mu uzvratila i ponovno se bacila na kauč.
'' Jessica! '' - izderao se.
'' Ne, ne, i ne. Žao mi je, ne mogu. '' - raširila sam ruke i gledala ga.
'' Ali moraš! Znaš i sama što novinari svašta pišu. Pa i nas su već skoro vjenčali! '' - govorio je. Istina. Nasmijala sam se kada me prisjetio toga. '' Vidiš! '' - nasmijao se.
'' Ali ne... '' - ponovno sam tupila po svom. '' Mi nikada zaista nismo bili skupa, a oni... su prekinuli jučer. '' - namrgođeno sam ga pogledala.
'' Oni nisu zajedno! Vjeruješ više novinarima nego Neymaru!? '' - ponovno se derao. Zabuljila sam se i razmišljala.
'' Da. '' - odlučno sam uzvratila nakon par sekundi. Krenuo je nastaviti braniti Neymara. '' Ne! Nemoj. '' - povikala sam. '' Molim te. Neki drugi dan, okej? '' - smirila sam se. Kimnuo je i sjeo kraj mene.
'' Mogu dobiti kavu? '' - pogledao me preko ramena.
'' Možeš. '' - uzvratila sam i ustala se.
Neymar's POV
Dugo sam razmišljao i došao do samo jednog zaključka - moram otići do Brune i razgovarati s njom. Neću se s njom dobacivati preko medija. Brzo sam zgrabio mobitel i izašao iz kuće. Ušao sam u auto i krenuo prema Bruninoj kući.
Parkirao sam auto ispred dvorišta i brzo ušao. Pozvonio sam, a za nekoliko sekundi je vrata otvorio visoki mušakarac s ručnikom svezanim do pasa. Nisam ga nikad vidio.
'' Dobar dan? '' - zbunjeno je rekao.
'' Dan... '' - uzvratio sam. '' Um, ja sam... ''
'' Znam ja tko si ti i zašto si tu. '' - rekao je. Okrenuo se i dozvao Brunu. On se popeo na kat, a uskoro je došla Bruna u crnoj spavaćici. Bio sam skroz zbunjen ovim tijeko događaja.
'' Neymar! '' - nasmiješeno je povikala silazeći niz stepenice. Šutio sam i čekao da dođe do mene. '' Uđi. '' - rekla je i zastala na kraju stepenica.
'' Neću. Hoću samo riješiti stvari i odlazim. '' - rekao sam i pognuo glavu. Šutjela je nekoliko sekundi, a ona je došla do mene.
'' U redu. '' - rekla je.
'' Što si to rekla novinarima jutros? '' - pitao sam živčano.
'' Oh, samo sam se šalila. Znaš da oni sve shvaćaju ozbiljno. '' - rekla je promatrajući si nokte.
'' Šalila? '' - pogledao sam je podignutom obrvu. '' Ti misliš da sam ja glup? Misliš da ne vidim što pokušavaš napraviti? ''
'' Ne pokušavam ja ništa! '' - prijekorno me pogledala.
'' Napravi me budalom, ali to ništa neće promijeniti. Mi - smo - prošlost. I utuvi si to u tu glupu glavu. '' - rekao sam i okrenuo se. Uhvatila me za ruku.
'' Što ti se desilo? Kada si postao takav? '' - govorila je polako mi puštajući ruku. Okrenuo sam se.
'' A što se tebi desilo, ha? '' - uzvratio sam. Spustila je pogled i šutjela. '' Tako sam i mslio. '' - nasmijao sam se. '' Samo... samo prestani, okej? '' - okrenuo sam se i otišao. Ušao sam u auto i zalupio vratima. Upalio sam ga i krenuo, a onda mi je mobitel počeo zvoniti. Izvadio sam ga iz džepa i stavio na suvozačko sjedalo. Javio se i uključio zvučnik.
Xx
'' Hola. Oscar je. '' - javio se Oscar.
'' Hej. '' - uzvratio sam.
'' Pričao sam s Jessicom. '' - rekao je. Uzbudio sam se. '' O onom s Brunom. '' - dodao je.
'' K - kakve ja imam veze s tim? '' - pitao sam oprezno.
'' Ne seri, znaš ti dobro. '' - rekao sam. Dugo sam šutio i razmišljao. Nemam više razloga da se pravim pred njim, očigledno.
'' Okej. Reci. '' - uzdahnuo sam.
'' Zna sve. '' - rekao je.
'' Pa dobro, ali ti si joj rekao moju verziju, je l' da? '' - pitao sam.
'' Da. '' - rekao je i šutio. '' Ne vjeruje. '' - dodao je. Zaustavio sam auto.
'' Odlično. '' - rekao sam i poklopio. Ugasio sam auto i naslonio se na sjedalo. Život je sranje.
×××
Oprostite što ste dugo čekali i kratko je i glupo): Mislim da će idući biti duži ( nadam se ). Krajevi mi nikako ne idu, znam.
Komentirajte, votajte, i čitajte naravno!
-Monika
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.