Neymar's POV
''Sretan rođendan, Jessica!'' – zaderali su se Marc i Dani upavši u kuću. Ubit ću se, majke mi moje. Jessica, koja je sjedila na kauču, se okrenula i ostala ih začuđeno gledati, a ja sam se hvatao za glavu prekrivši uši i pokušao ništa ne čuti.
''Ali, nije mi danas rođendan?'' – rekla je zbunjeno Jessica.
''Jesam ti rekao!'' – viknuo je Marc na Danija raširivši ruke.
''Ma što si rekao? Nisi ništa rekao, puj, puj.'' – govorio je Dani živčano.
''Jesam, ne seri. Lijepo sam ti rekao da sutra ima rođendan.'' – mahao je Marc rukama.
''To si ti samo umišljaš.'' – klimao je Dani glavom i prekrižio ruke te ostao nadureno stajati nasred boravka.
''Dobro, sada kada smo uspostavili da joj nije danas rođendan, možete se pokupiti. Hajmo, hajmo.'' – počeo sam ih tjerati van.
''Sutra je, je li tako?'' – šapnuo je Marc dok sam ga tjerao van.
''Je.'' – uzvratio sam istim tonom, a on je kimnuo glavom.
''E, Jessica! Meli ti je rekla da dođeš danas.'' – naginjao se Marc preko moje ruke derući se prema Jessici.
''Zašto?'' – upitala je Jessica skroz nezainteresirano.
''Ne znam, rekla je da ti kažem.'' – slegnuo je ramenima i izašao van.
''Hajde ti odmah s njim.'' – rekao sam nagnuvši glavom prema vratima.
''Ne, ne da mi se.'' - napravila je grimasu, a ja sam zakolutao očima. ''Kasnije ću s Antonellom.''
Jessica's POV
Začula sam trubu auta ispred kuće te sam brzo zgrabila torbicu i krenula prema van.
''To je Antonella!'' – rekla sam Neymaru te priljubila usne uz njegove, a zatim izletjela iz kuće. Brzo sam izašla na cestu i uletjela u auto koji me čekao otvorenih vrata.
''Hej.'' – nasmiješila sam se zatvorivši vrata do sebe.
''Hola.'' – uzvratila je Anto i pokrenula auto. ''Što hoće ona?'' – upitala je.
''Nemam pojma, Marc je jutros rekao da me Melissa zove.'' – slegnula sam ramenima.
''Što si jutros ti radila s Marcom?'' – upitala je namršteno.
''Ma ne pitaj. On i Dani su mi jutros došli čestitati rođendan.'' – raširila sam oči kako još uvijek nisam uspijevala shvatiti što im je bilo na pameti.
''Čekaj, ti to ozbiljno?''
''Najozbiljnije.'' – podigla sam ruke u znak predaje, a ona se pljesnula po čelu. ''Zamisli da me Melissa zvala jer se porađala, a Marc je bio glup pa nije shvatio da se porađa.'' – nakesila sam se sama sebi na svoju suludu pomisao te se zabuljila u svoje bijele starke na nogama.
''Je Marc, al' što je previše, previše je. Pa čak i za njega.'' – nasmijala mi se Antonella, a ja sam se složila s njom.
''Ponekad se stvarno čudim kako tako zgodan lik može biti tako blesav.'' – govorila sam.
''Hej! Nemoj to pred Neymarom reći.'' – upozorila me Antonella i mahala prstom. ''Ali znaš kako kažu, ne može i lijep i pametan. '' – nasmijala se.
''Istina.'' – složila sam se s njom, a ona je parkirala auto ispred Marcove vile.
''Nema im auta.'' – rekla je Antonella izlazeći iz auta.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.