Neymar's POV
Nazvao sam Jessicu (toliko su mi dopustili) da joj kažem da ništa od onog sutra. Tko zna koliko će me dugo ovi mulci ovdje zadržati. Jedina dobra stvar je što se Jessica neće trebati prepirati s Juliom, ako ništa drugo. Uzeo sam mobitel kada mi ga je inspektor istrgnuo iz ruke.
'' Hej! '' - uzviknuo sam.
'' Stani malo momče! Ti bi telefonirao u postaji, misliš da je to samo tako? Želiš nazvati ostatak vaše bande da vas spasi? E, ne ide to tako! '' - govorio je. O kakvoj bandi taj čovjek priča?
Zatim je u sobu ušao još neki čovjek.'' Pođite sa mnom. '' - rekao je Hulku krenuvši u drugu prostoriju.
'' Kamo ga vodite? '' ustao sam se i upitao, a onaj mulac je već krenuo prema meni.
'' Na ispitivanje. '' - odgovorio je onaj novi, ljubazno, za razliku od ostalih. Kimnuo sam, a Hulk i on su otišli van.
'' Mogu li sada telefonirati? '' - pitao sam ispektora.
'' Ne! '' - odgovorio je glupo.
'' A sada? '' - opet sam upitao.
'' Ne. '' - odgovorio je opet.
'' A sad? '' - pomalo sam živcirao i samog sebe.
'' Ne! '' - izderao se. Imao sam osjećaj da mi se stolac zatresao.
'' Sad? '' - još jednom sam upitao.
'' Ma telefoniraj! '' - opet se izderao, a ja sam se nasmiješio. Uzeo sam mobitel i nazvao Jessicu.
'' Zar se nismo već pozdravili? '' - javila se. Imala je hrapav glas.
'' Probudio sam te? '' - pitao sam.
'' Malo. '' - odgovorila je. Jebi ga.
'' Oprosti. '' - stisnuo sam zube. '' Ali imam problem, tako da ništa od onog sutra. '' - rekao sam.
'' Kakav problem? Što je bilo? '' - pitala je zabrinuto.
'' Ma... Hulka su priveli. '' - rekao sam i spustio glavu.
'' Što? Kada? Zašto? '' - ispitivala je.
'' Kao ''kriumčario je drogu''. '' - zakolutao sam očima.
'' Super, još i to? '' - uzdahnula je.
'' Znam. Žao mi je. '' - uzvratio sam.
'' Javi mi ako se nešto desi. Čujemo se. '' - rekla je.
'' Hoću. Laku noć. '' - odgovorio sam i poklopio.
'' Jesi li sada sretan? '' - pitao je inspektor kada sam spustio mobitel.
'' Jesam. '' - prijekorno sam ga pogledao. '' Ali bih bio još sretniji da me pustite odavde, a i Hulka isto, jer nismo ništa učinili. '' - rekao sam.
'' O tome jeste li ili niste ništa učinili na nama je da tek otkrijemo.'' - uzvratio je.
'' E pa znate što? '' - prekipilo mi je.
'' Što? '' - pitao je prekriženih ruku.
'' Vi ste glupi! '' - uzviknuo sam.
'' Molim? '' - namršteno me pogledao.
'' Da, glupi ste, ružni i... I ne znam tko je vama uopće dao ovaj posao! '' - ispucavao sam sve što mi je palo na pamet.
'' E pa sada je stvarno dosta! Vodite ga! '' - grubo je zapovjedio kada su me dva policajca povukla za ruke. '' Trebao sam šutjeti, trebao sam šutjeti...'' - govorio sam si dok su me vodili prema ćeliji. Otključali su vrata i bacili me unutra.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.