20. Safe

920 67 12
                                    

Neymar's POV



Sjedio sam na kauču i čekao da se Jessica vrati. Odjednom se začuo zvuk lupanja vrata. 

" Nije valjda uzela moj auto. " - rekao sam sam sebi i brzo izašao van da vidim što se dešava. Izašao sam van, a što sam vidio? - Bruna izlazi iz auta pred Jessicu. Brzo sam se povukao iza zida do vrata da vidim što će se dešavati, a ako se Bruna usudi bilo što pokušati odmah uskačem! Tako sam se oslonio na zid i slušao razgovor. 

" Sada ti nitko više ne može pomoći." - rekla je Bruna približavajući se Jessici.

" Samo se usudi taknuti me " - govorila je Jessica kroz zube. 

" Bojiš se? " - upitala je Bruna uhvativši je za ruku.

" Pusti me! " - uzviknula je Jessica, na neki način kao da je htjela da je čujem. Čim sam o tome razmislio brzo sam krenuo, ali sam onda ipak stao. Hrabra je, zar ne? Izborit će se ona, a ja ću pozvati policiju. Ili opet neće imati dokaze.

Brzo sam uzeo mobitel i nazvao policiju. Ta žena mi život pretvara u film! Da ne odugovlačimo, policajci su ubrzo krenuli. Sada bih tako volio da dođe onaj glupi inspektor pa neka me pogleda u oči! Majmun jedan glupi kretensko idiotski.

 Jessica se još uspjela nekako izvlačiti, a policija je uskoro i stigla. Odveli su Brunu na razmatranje, valjda? Pronašli su joj pištolj u džepu, pretražili su joj auto i našli neku drogu, pretražili su joj i kuću, tamo su našli hrpu praznih boca alkohola i tablete razbacane po stolu. 

Čim su stigli Jessica se okrenula i došla do mene s rukama u džepovima. Nije da mi je - kao što bi pasalo u ovoj sceni - dotrčala u zagrljaj i sva se tresla.

'' Smirena si. '' - rekao sam.

'' A trebala bih pišati?'' - upitala je.

'' Ne, ali cura si. I ja bih se usrao.'' - govorio sam.

'' Pa lijepo od tebe što priznaješ. '' - rekla je potapšavši me po ramenu.

'' Da...'' - dodao sam i pognuo glavu.

'' Idemo? '' - upitala je. Kimnula je i krenula prema autu.

'' Čekaj. '' - dodao sam.

'' Da? '' - pogledala me.

'' Policija mi je u dvorištu.'' - rekao sam.

'' Nazovi Thiaga i reci mu da dođe. Znaš da je glup.'' - rekla je.  Odmah sam uzeo mobitel i nazvao Thiaga, a on je odmah došao. Dobro, nakon par munuta začuli smo škripanje guma i vidjeli Thiaga u autu.

'' Oj... Što se ovdje desilo? '' - upitao je čim je izašao iz auta.

'' Ma, duga priča. Hoćeš ostati ovdje? Mi bi htjeli otići do Oscara...'' - uzvratio sam.

'' Okej... Ali koliko dugo moram biti tu? '' - upitao je.

'' Pa dok se ne raziđu. '' - odgovorio sam.

'' A što ću ja dotle raditi? '' - i dalje je ispitivao. Malo sam pogledao oko sebe i ugledao jednu policajku.

'' Um... Eno jedne policajke! '' - rekao sam uperivši prst u nju, a Thiago se okrenuo, '' Malo s njom... Ma znaš što mislim.'' - namignuo sam mu.

'' Hej, ti! '' - ubacila se Jess, '' Dovoljno mi je spetljao sestru, sada bi ti da ima dvije? ''

'' Pa nisam tako mislio. '' - rekao sam.

'' Upravo si rekao da zna što misliš. '' - uzvratila je.

'' On zna, a ti  ne znaš. '' - rekao sam i nakrenuo glavu.

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now