Jessica's POV
'' Nisam trudna! '' - uzvratila sam.
" Jeste.'' - rekao je doktor.
" Nisam. '' - odlučno sam uzvratila.
'' Nadam se da ste punoljetni. '' - rekao je.
" Naravno da jesam! '' - namrštila sam se.
" Onda, u čemu je problem? Ah, znam! '' - rekao je i sjeo za radni stol.
" Ma naravno da znate... '' - rekla sam sarkastično.
" Ne znate tko je otac. " - rekao je nasmiješeno.
" Naravno da znam tko je otac. " - raširila sam ruke.
'' U redu, u redu...'' - govorio je doktor tipkajući po računalu. Ne želim opisivati daljnju dernjavu i pregovaranje pa ćemo preskočiti taj dio.
...
Izašla sam iz bolnice onako nafurana, i ljuta i... trudna?
I što ću sad? Koliko ću dugo to moći skrivati od Neymara... I cijelog svijeta. A ja sam ja. Ne mogu izdržati, a da se ne izbrbljam. Ali nemam kome reći. Sama sam u ovome, super. Oscar! Ne, taj će se izbrbljati prije mene... A mediji? Što će oni kada saznaju da će Neymar postati otac? A Bruna? Pa ona će ćelije rastrgati samo kako bi mi sada napakostila. Bravo, Jessica. Sama si sebi odabrala ovakav život.
Taman sam sjela u auto kada mi je zazvonio mobitel - Neymar.'' Što je? '' - javila sam se naživcirano.
" Uh, baš se lijepo javljaš! Sigurno si dobre volje. '' - rekao je.
" Ma jesam...'' - uzvratila sam podigavši obrve.
" I? Kako je prošlo? '' - upitao je.
'' Okej, nije mi ništa. '' - odgovorila sam. Malo sam razmišljala u tih par stotinki do njegovog odgovora i zaključila – koliko ja njemu samo lažem?
'' Ma da? '' - upitao je sarkastično.
'' Da, samo... Prolazna viroza.'' - rekla sam.
" Hm, okej... Dolaziš? '' - pitao je.
'' Da, evo, baš sam ušla u auto. '' - rekla sam.
'' Dobro. '' - uzvratio je.
'' Okej, dolazim. '' - rekla sam i poklopila.
Upalila sam auto kada mi je opet počeo zvoniti mobitel. Sada me Julia htjela maltretirati.
'' Što sada ti hoćeš? '' - upitala sam.
'' Dolazi odmah ovdje! '' - rekla je.
'' Ne mogu, rekla sam Ney...'' - započela sam, ali me Julia, kao i inače, prekinula.
'' Ja ću to srediti, samo brzo dođi! '' - uzviknula je.
'' Okej, a gdje to trebam doći? '' - upitala sam.
'' Um... Kod Thiaga. '' - rekla je.
'' Okej, evo me. '' - rekla sam i poklopila.
Upalila sam auto i napokon krenula prema Thiagovoj kući koja je na svu sreću bila nedaleko od bolnice pa sam bila tamo za par minuta.
Zaustavila sam auto ispred visoke crne ograde i izašla. Došla sam do ograde i pozvonila, a vrata su se uskoro otvorila. Dok sam hodala dvorištem, ugledala sam Juliu kako sjedi na terasi." Jessica! '' - počela se derati s terase.
'' Čujem te, nisam gluha. '' - rekla sam skidajući sunčane naočale.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.