Neymar's POV
'' Možda da odem kod Lea. '' - razgovarao sam sam sa sobom hodajući gore-dolje po boravku. '' Sigurno je tamo. A što kada me vidi? Što kada ja nju vidim? Što da kažem? Što da napravim? Ne, ne... Mora postojati drugi način. '' - u jednom trenutku sam zastao, sjetivši se Danija. Nasmijao sam se i uzeo mobitel.
'' Golube! '' - javio se Dani.
'' Hej. '' - nasmiješio sam se začuvši njegov uvijek topao i veseo glas.
'' Što je? '' - kriknuo je odjednom.
'' Trebam te. '' - rekao sam i sjeo na kauč.
'' Reci. '' - uzvratio je.
'' Dođi tu. Brzo. '' - rekao sam.
'' Odmah! '' - viknuo je i poklopio.
Sjeo sam na kauč i listao Instagram, kao i inače. Naišao sam na Jessicinu sliku, imala je osmijeh, lažan. Nije mi to bila ona. Falim joj ja na slici, to je to.
Za desetak minuta Dani je ušao u kuću, onako, iz čista mira, kako on to i inače radi.
'' Oj! '' - kriknuo je ušavši u boravak. Stao je ispred kauča na kojem sam sjedio i ostao nasmiješeno stajati s rukama na bokovima.
'' Imam zadatak! '' - odmah sam ustao i počeo mahati rukama.
'' Ohladi malo. '' - spuštao je ruke i duboko uzdahnuo, a onda sam i ja.
'' Okej, odi kod Lea i... '' - počeo sam, ali me Dani prekinuo.
'' Zašto? '' - upitao je.
'' Slušaj. Tamo je Jessica, idi i pričaj s njom, znaš... o meni, o nama. '' - govorio sam zamišljeno.
'' Zašto o nama? '' - upitao je zbunjeno.
'' Ne, ne o nama dvojici. O nama, meni i Jess. '' - rekao sam.
'' O, okej. ''
'' Reci joj da sam deprimiran, i da mi je žao. '' - uspuhano sam govorio, '' Reci joj da se drogiram, e, da, to joj reci. ''
'' Okej. '' - krenuo je prema vratima.
'' Čekaj, što ćeš joj reći? '' - upitao sam podigavši obrve.
'' Khm...'' - mumljao je.
'' Dani! '' - kriknuo sam. Izvadio je flomaster iz džepa i pružio si ruku ispred glave. Ne znam uopće zašto nosi flomastere u džepu, ali nebitno.
'' Znači, ponovi. '' - rekao je buljeći si u ruku držeći drugom rukom flomaster pripremajući se pisati.
'' Neymar je deprimiran bez tebe, žao mu je, stvarno. Drogira se... Ne, ti misliš da se drogiram. Da, misliš da se drogiram... I tako, pričaj joj nešto. '' - govorio sam dok je on sve pažljivo zapisivao.
'' Okej. '' - opet je krenuo spremivši flomaster u džep.
'' Čekaj, čekaj, čekaj, zašto bih ja tebi ovo radio? '' - upitao je namršteno.
'' Pa prijatelj si mi! '' - i dalje me blentavo gledao. Zakolutao sam očima i izvadio 10 eura iz džepa i pružio mu ih. Ushićeno je došao do mene, uzeo novce te izašao.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.