Jessica's POV (U nastavku će se spominjati Elena, ako netko ne zna, to je Busquetsova cura.)
''Idemo danas kupiti poklon za Thiaga?'' – upitala sam Neymara listajući neki časopis. Sjedili smo u boravku dok je Marcela kuhala ručak. Deset dana joj je trebalo. Deset prokletih dana sam ja jela brzu hranu i Neymarove bljuvotine. Ne želim nikada više takvo što doživjeti. Ako treba, ići ću s Marcelom kod tih rođaka, ali ću jesti njenu hranu.
''Kakav poklon?'' – pogledao me zbunjeno Neymar.
''Bože, Neymar, dijete ima rođendan prekosutra.'' – sklopila sam oči i uzdahnula.
''Što ću ti ja? Idi sama. Uostalom, ići će i Elena i sva ta tvoja ostala banda kupovati poklon. Idi s njima.'' – mahnuo je rukom.
''Dobro.'' – odbrusila sam oštro ga pogledavši dok sam grubo listala stranice časopisa uopće ne gledajući u njih.
Dogovorila sam se za šoping s Elenom i Shak. Shak će voditi Milana budući da on više manje voli sve što i Thiago pa ćemo ga mučiti cijelo vrijeme. Naravno, ne bi me čudilo da i Gerard dođe s njima. On i Milan su kao priljepci. Julia neće uopće doći jer Thiago ima neku važnu utakmicu i ona mu mora biti moralna podrška, a Daniela će doći sama, ali tek sutra.
U zadnje sam vrijeme postala dobra sa Shakirom. Sviđa mi se što me zove Jessi. Neymar me nekad tako zove, ali uglavnom onda kada pokušava biti perverzan.
Završavali smo s ručkom. Shak i Elena će doći po mene za pet minuta. Morala sam se spremiti prije ručka, upravo za ovakav slučaj.
''Neymar, gdje su mi sunčane naočale?'' - upitala sam ustavši se sa stola.
''Koje? One okrugle?'' - upitao je, a ja sam kimnula glavom. ''Na krevetu.'' - odgovorio je.
''Što rade na krevetu?''
''Ma... Nešto sam pokušavao, nije bitno.'' - mahnuo je rukom, a ja sam brzo izašla iz kuhinje i popela se na kat. Otvorila sam vrata sobe i ugledala nekoliko plišanaca na krevetu sa sunčanim naočalama na glavama. Koji-je-vrag-ušao-u-njega? Pokupila sam svoje RayBan-ke sa zlatnim okvirom oko crnog okruglog stakla i stavila ih na oči. Vani je bilo prohladno, ali je bilo jako sunčano. Začula sam trubu auta ispred kuće i brzo se spustila dolje.
''Ja idem!'' - povikala sam silazeći niz stepenice.
''Dobro!'' - uzvratio je Neymar iz kuhinje. Pokupila sam mobitel s ormarića kraj stepenica i sivi Nike prsluk s vješalice u hodniku pa izašla van. Zatvorila sam vrata ograde i krenula prema suvozačkom mjestu crnog ''dilerskog'' džipa. Elena je sjedila odostraga zbog Enza.
''Hola.'' - pozdravile su obje, a Milan posebno, nakon njih.
''Hej.'' - uzvratila sam zatvorivši vrata nakon čega je Shak pokrenula auto.
''I, Jessi, što kupuješ?'' - upitala je, a ja sam se nasmiješila začuvši to ime.
''Volim kada me tako zoveš.'' - pogledala sam je, a ona se nasmiješila ne skrečući pogled s ceste.
''Hej, tako te zove i ona tvoja luda ujna.'' - rekla je Elena nagnuvši se između mojeg i Shakirinog sjedala.
''O, moj Bože.'' - sklopila sam oči. Ta žena je luda, ne želim da se sada nastavi priča o njoj.
YOU ARE READING
Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )
FanfictionZelene oči. Tamna kosa. Meke usne. Osvojila me. Zaljubio sam se.