16. Hurt

421 37 7
                                    

Neymar's POV




Začuo sam alarm mobitela. Žmireći sam ga rukom krenuo ugasiti, ali sam osjetio da mi nešto drži ruku pa sam otvorio oči. Jessica je spavala glavom na mojim prsima. Rukom me obgrlila oko struka i ja nju. Nasmijao sam se i lagano se podigao u neki polu-sjedeći položaj, tako da nju ne probudim. Uzeo sam mobitel i isključio budilicu. Nju to... nije probudilo. Da ne osjetim kako diše, uplašio bih se. Trening mi počinje za pola sata. S obzirom na čvrstoću kojom me držala, neću se lako izvući. Siguran sam da sanja četvrtu rundu prošle noći.

''Jess...'' – šapnuo sam i protresao je po ramenu.

''Pusti me.'' – rekla je i lagano se podigla više mojih prsa. Znači, ipak ju jest probudilo. 

''Prvo ti pusti mene!'' – rekao sam raširivši ruke. Uzdahnula je i bacila se na drugu stranu kreveta. Polako sam se podigao i sjeo na rub kreveta. Prekrio sam lice rukama i uzdahnuo. Osjetio sam Jessicine duge prste kako se spuštaju niz moja ramena pa leđa. 

''Nisi više umorna?'' – nasmijao sam se. 

''Ionako moram s Anonellom na doručak.'' – puhnula je. 

''Opa.'' – rekao sam. Okrenuo sam glavu prema njoj, a ona je kolutala očima. Premjestio sam se na drugu stranu prema njoj i obgrlio je nogama. Nasmijala se. Primio sam je za bradu i približio njeno lice mome. Usne su nam se lagano dodirivale. 

''Nemoj skidati majicu na treningu.'' – rekla je i pratila moj pogled. Imala je te velike, zelenoplave oči koje su me ubijale već godinama. 

''Zašto?'' – pitao sam par sekundi nakon zamišljenog gledanja u njene oči. Stisnula je usne i čvrsto mi pritisnula leđa nakon čega sam osjetio bol ogrebotina.

''Mhm.'' – zajaukao sam stisnuvši zube. Nakrenula je glavu i nasmijala se. Snažno sam je poljubio i polegao je na krevet. ''Volim te.'' – rekao sam. 

''Rekao si da ne možeš reći da me voliš jer to nije dovoljno.'' – rekla je gledajući me duboko u oči.

''Dok ne izmisle tu drugu riječ, ovo će morati dovoljno.'' – uzvratio sam. Nasmijala se i snažno me obgrlila oko vrata te uzvratila poljubac. ''Moram požuriti, alarm mi je već dvaput zvonio.'' – rekao sam, a ona me pogledala s puppy faceom. ''Nastavit ćemo.'' – zakolutao sam očima nakon čega se nasmijala i pustila me. Ustao sam se i krenuo prema ormaru. Imao sam na sebi samo bijele Lupo bokserice. 

''Imaš dobru pozadinu.'' – ispalila je Jessica. Zastao sam. Okrenuo sam glavu do ramena i nasmijao se. Sjedila je na krevetu bez ičega na sebi. Bila je prekrivena jedino bijelom posteljinom. Držala ju je do usta i obgrlila je nogama. Skenirala me je od glave do pete pa zagrizla donju usnicu. 

''Također.'' – uzvratio sam nasmiješivši se rubom usnice. Otvorio sam ormar i izvadio bijelu majicu na bretele sa zlatnim Nike natpisom i traper šorc pa se presvukao. Uzeo sam torbu i krenuo se pozdraviti s Jessicom koja se valjala lijevo – desno po krevetu. Uhvatio sam je za struk i zaustavio. Spustila je posteljinu do ramena i poljubila me. 

''Vidimo se.'' – rekao sam i odmaknuo usne.

Došao sam do vrata i tvorio ih. Na hodniku je stajala Antonella i taman krenula pokucati. 

''Hej.'' – nasmiješila se.

''Ej.'' – uzvratio sam.

''Gdje je Jessica?'' – pitala je.

''Valja se po krevetu.'' – rekao sam pokazavši rukom prema sobi.

''Nije još spremna!?'' – ispalila je.

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now