34. She's so beautiful

818 65 16
                                    

Neymar's POV





Polako samo otvarao oči. Krenuo sam protegnuti ruke kada sam ugledao Jessicu kako prekrivena dekom preko golih grudi leži na mojim prsima.  Nisam mogao izdržati, a da ju ne zagrlim. Čvrsto sam je privukao k sebi, a ona je nasmiješeno otvorila oči.

'' Neymar? '' - upitala je. Pogledao sam je.  '' Što ti je? '' - upitala je.

'' Volim te. '' - rekao sam poljubivši je u čelo, a ona se nasmijala. Uzeo sam iPhone s ormarića i vidio da je 8 sati. 

'' Moram na trening. '' - rekao sam i krenuo ustati. 

'' Nemoj. ''  - rekla je. Sjeo sam na rub kreveta i okrenuo glavu prema njoj.

'' Moram. '' - nasmijao sam se na njen puppy face. '' Dođi tu. '' - potapšao sam rukom mjesto do sebe nakon čega je ona dopuzala do mene i dalje obgrljena dekom koju je vukla za sobom. 

Prošao sam joj rukom po kosi i promatrao joj lice. Cijelo je vrijeme imala osmijeh na licu, prekrasna je. Ne želim je nikada izgubiti, ne bih to više podnio. Postala je dio mene, sve bih napravio za nju. Sve

'' Opet imaš depresivne ispade u svojoj glavi? '' - upitala je nakon što sam se duboko zagledao u nju. 

'' Da. '' - odgovorio sam petljajući si njenu kosu oko prsta.

'' Morat ćeš mi platiti frizera da mi sredi kosu ako je ovako nastaviš petljati. '' - govorila je ne skidajući osmijeh s lica. Nagnuo sam glavu i nasmijao se, a ona je uzvratila.

'' Moram ići. '' - rekao sam.

'' Okej. '' - kimnula je glavom, '' Hoće doći... ona? '' - upitala je i sada sama sebi petljala kosu kada sam ja prestao. 

'' Neće. '' - rekao sam i ustao se. 

'' Neće? '' - upitala je.

'' Dao sam joj godišnji. Sada nema ni kuharice ni spremačice. '' - rekao sam. Nisam se mogao prestati cerekati dok sam birao odjeću iz ormara. 

'' Kako si glup. '' - rekla je i bacila se u ležeći položaj.

'' Ti si me natjerala da budem glup. '' - uzvratio sam. Vratio sam se do kreveta i legnuo iznad nje ispruživši ruke iznad njene glave.

'' Moraš na trening. '' - rekla je buljeći u mene svojim velikim očima. Poljubio sam je, a zatim se ustao i na brzinu obukao crvenu Nike majicu i svjetloplave traperice. Pokupio sam već spremnu torbu za trening, opet poljubio Jessicu i izašao iz sobe. Ona je ostala visjeti na krevetu.Izašao sam iz kuće i stavio torbu u prtljažnik, a zatim ušao u auto. 

Za par minuta sam bio na Camp Nou. Izvadio sam torbu i krenuo prema Leu koji je također uzimao torbu.

'' Hej! '' - pozdravio sam.

'' Hola! '' - uzvratio je Leo zatvorivši vrata prtljažnika. Potapšao sam ga po ramenu pa prošao kraj njega.

'' Čekaj me! '' - doviknuo je nakon čega se začulo zaključavanje auta.

'' Čekam. '' - uzvratio sam i nastavio hodati. Ubrzo je i on dotrčao do mene.

'' Dolaziš večeras do mene? '' - upitao je. '' Imamo parti! '' - viknuo je zavrtivši bokovima dok smo hodali hodnicima. Leo to ne radi. 

'' Može. '' - rekao sam čudno ga pogledavši, '' Moram i Jessicu povesti? ''

'' Pa naravno! '' - uzvratio je.

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now