9. She's amazing

1.3K 91 14
                                    

Neymar's POV



Otvorio sam vrata sobe i ušao. Nogom sam ih zalupio pa bacio Jessicu na krevet. Skinuo sam majicu i bacio je iza nas. Približio sam se, a ona me povukla za rub hlača te sam pao iznad nje. Oslonio sam se rukama iznad nje i poljubio je. Noktima je nježno prelazila preko mojih leđa. Prelazio sam preko njenog struka i otkopčao joj grudnjak. Naramenice su joj brzo skliznule, ali je ona stavila ruku preko grudnjaka prije nego što je pao. Primio sam joj tu ruku i krenuo je maknuti, ali se začulo glasno dozivanje iz prizemlja.

'' Neymar!? '' - prepoznao sam glas. Bio je Hulk. 

'' Hulk je! '' - rekao sam i ustao se. Jessica je brzo sjela, a ja sam krenuo van. Zastao sam otvorivši vrata pa se brzo vratio do Jessice i poljubio je. Nasmiješila se, a ja sam brzo istrčao iz sobe i zatvorio vrata. Spuštao sam se niz stepenice i ugledao Hulka kako hoda po boravku.

'' Hej! '' - pozdravio sam, a on se okrenuo.

'' Pa gdje si ti? '' - pitao je raširivši ruke. 

'' Um... '' - zbunio me. '' Gore... '' - mumljao sam.

'' Da? '' - kimnuo je Hulk. Nakesio sam se. '' Nego, došao sam po onu košulju. '' - rekao je.

'' Koju košulju? '' - namrštio sam se.

'' Onu crnu. Koju sam ti posudio prije dva mjeseca, znaš, za onu svečanu večeru. '' - govorio je. 

'' A da, sjećam se. Gore, u sobi je. '' - rekao sam. '' Hoćeš popiti nešto? '' - pitao sam. Imam tu naviku da ljude to ispitujem. 

'' Može, kava? '' - rekao je, a ja sam kimnuo i krenuo prema kuhinji. 

'' Ja ću otići gore po nju. '' - rekao je, a meni se odmah upalila žaruljica. 

'' Ne! '' - povikao sam, a on se sav stresao. '' Mislim, ne možeš.. '' - snizio sam ton.

'' Zašto? '' - pitao je.

'' Um... Soba... Zaključana je. '' - rekao sam.

'' Zaključana? '' - uzvratio je s podignutom obrvom. 

'' Izgubio sam ključ. '' - kimnuo sam. 

'' Daj, ne seri! Ne smijem otići jer si ti bez majice. Nisam glup. '' - rekao je. Malo me zbunio. Došao je do kauča i podigao Jessicinu majicu. 

'' Š - što s tim? '' - zamuckivao sam. 

'' Daj, Neymar! Zašto bi Jessicina majica bila na kauču, ti bez majice i još mi ne daš da uđem u sobu. '' - prekrižio je ruke. 

'' N - nije Jessica... bez majice... '' - klimao sam glavom. Uzdahnuo je. '' S mlijekom ili bez? '' - pitao sam. 

'' Bez. '' - odgovorio je, a ja sam krenuo prema kuhinji. 

Donio sam nam kavu i ostavio je na stoliću u boravak. On je sjeo i počeo piti, a ja sam otišao gore po tu nesretnu košulju. Otvorio sam vrata i čuo krevet kako je zaškripio. Jessica se bacila s kreveta na pod, u slučaju da je Hulk.

'' Ja sam. '' - tiho sam se javio i mahnuo ruku. Ugledao sam joj oči kako proviruju iznad kreveta. Uzdahnula je i podigla se pa sjela na krevet. Bila je u hlačama i grudnjaku. '' I što bi da je ušao Hulk!? Bila u grudnjaku? '' - raširio sam ruke. Slegnula je ramenima i počela tipkati po mobitelu. Zakolutao sam očima i otišao do ormara pa uzeo košulju. '' Ako hoćeš siđi, skužio je. '' - rekao sam pri izlazu. Pogledao sam je, a njoj samo što oči nisu ispale. Nasmiješio sam se i izašao. 

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now