40. Jessica

746 58 16
                                    

Neymar's POV




Sjedili smo kod Lea i igrali FIFA-u. Morali smo igrati naizmjence jer je Dani razbio joystick kada je shvatio da je cijelo vrijeme mislio da je njegova polovica desna, dok je ona zapravo bila lijeva, pa je cijelo vrijeme davao autogolove i to shvatio kada je bilo 10 – 0.

'' Dani. '' - započeo je Leo zadihano govoriti dok je čvrsto stiskao tipke joysticka jer ga je Bartra uspješno vodio. Iako to nije bilo ništa novo. Nema onoga koji nije vodio protiv Lea u FIFA-i, čak i Dani. 

'' A? '' - upitao je Dani.

'' Znaš koliko je koštao taj joystick? '' - pogledao ga je Leo.

'' Ne. '' - uzvratio je Dani nezainteresirano. 

'' I bolje da ne znaš. '' - rekao je Leo i nastavio igrati uputivši Daniju jedan prijekorni pogled za kraj. 

'' Sad znaš što ćeš mu kupiti za rođendan. '' - nakesio sam se Daniju i lagano se nagnuo u stranu. Leo se sarkastično nasmijao, kada je u kuću ušla Antonella.

'' Ej. '' - svi smo hladno pozdravili u isti glas. 

'' Hej! '' - uzvratila je, kao i uvijek, veselo Antonella. 

'' Gdje si bila? Nema te satima. '' - govorio je namrgođeno Leo ne skidajući pogled s TV-a.

'' Pa.,. prvo sam odvezla Jessicu. '' - zastala je pogledavši me. Samo sam je nezadovoljno odmjerio i vratio pogled na igru. '' Onda sam otišla do trgovine, pa mi se Thiago pokakio. '' - govorila je kada se Dani ustao i otrčao do Thiaga te čučnuo ispred njega. Čim ga je Thiago vidio, počeo se smijati. 

'' A, fuj! '' - kriknuo je Marc.

'' Vidjet ću tebe kada budeš imao dijete. '' - izbeljila se Antonella. 

'' Pa neću ga ja presvlačiti. '' - rekao je Marc.

'' A što ćeš kada ti se žena sjeti otići na plažu s frendicama i ostavi te samog s djetetom? '' - govorio je Leo pomalo živčano, a Antonella se zadovoljno smijala.

'' Hoćete doći sutra na utakmicu? '' - upitao je Dani pipkajući nešto po Thiagovoj ruci dok ga je ovaj začuđeno promatrao. 

'' Thiago i ja? '' - uzvratila je, a Dani je kimnuo glavom. '' Naravno. '' - nasmijala se, '' Dečki, hoćete popiti nešto? '' - upitala je hodajući prema kuhinji.

'' Kava. ''

'' Sok. ''

'' Pivo. '' - uzvikivali smo jedan za drugim. 

'' Voda s voćnim prahom. '' - oglasio se Dani, a svi pogledi su nam prešli na njega, pogotovo onaj začuđeni Antonellin.

'' Je li se itko ikada možda zabrinuo za njega? '' - upitala je zbunjeno.

'' Puno puta. '' - kimali smo glavom Marc i ja.

'' Nadam se. '' - rekla je i počela vaditi sokove, još uvijek zbunjena lica.

'' Ne! '' - Marc se ustao i prekinuo igru.

'' Mhm? '' - promrmljala je Antonella još uvijek sagnuta ispod šanka.

'' Ja bih onaj tvoj martini. '' - govorio je zamišljeno sklopljenih očiju stojeći na kauču. 

'' Neću praviti martini samo radi tebe. '' - uzdahnula je, s olakšanjem jer ima izgovor. 

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now