4. Finnaly

2.1K 133 47
                                    

Neymar 's POV


Stalno sam razmišljao o onome u novinama, a i o Bruninim riječima. Ne mogu shvatiti što joj se desilo da je tako odjednom pukla. To nije ona Bruna koju poznajem, ne ona dobra i draga cura s kojom sam trebao provesti život. Ali bolje je ovako nego da smo se nekim čudom " vjenčali " i onda da ona postane ovakva.
Sada mi je veliki problem Jessica, ako stvarno s njom mislim ozbiljno, ovako ne može. Brunu moram obuzdati, a Jessici moram objasniti situaciju.

'' Neymar? " - trznuo sam se nakon što sam začuo dozivanje u hodniku.

" Tko je to!? " - pitao sam čim sam začuo glas. Gledao sam i osluškivao dok se preda mnom nije pojavio Thiago. " Ajme uplašio si me! " - rekao sam mu s olakšanjem.

" Zar jesam? " - pitao je i nasmijao se.

'' Nije smiješno! '' - prijekorno sam ga pogledao.

" Ispirčavam se. " - rekao je i podigao ruke u znak predaje. " Nego, kako si? " - pitao je pomalo zabrinuto.

" Pa može i bolje. " - rekao sam i uzdahnuo.

'' Žao mi je. '' - pognuo je glavu. Šutjeli smo neko vrijeme.

'' Kako si ušao? '' - začuđeno sam ga pitao nakon par sekundi.

'' Vrata su ti bila otvorena. '' - odgovorio je. Zamislio sam se.


Jessica's POV


Bilo je jutro, oko 8h, spavala sam -kada sam začula zvono na mobitelu. Pogledala sam na ekran i vidjela da me zove Neymar. Buljila sam u taj ekran kao idiot dok je mobitel zvonio. Nije mi uopće palo na pamet da se javim. Pa ne, zašto bih se uopće javljala ako telefon zvoni. Srce mi je kucalo kao ludo. Dalo bi se razgovarati o tome jesam li uopće disala. Shvatila sam da telefon zvoni, i da se trebam javiti JER ZVONI. '' Ne! '' - povikala sam uplašivši se da će prestati zvoniti i brzo se javila i prislonila ga na uho.


Xx

" Halo? " - javila sam se.

'' Um... '' - začula sam Neymarov glas pa sačekala par sekundi da se sjeti što je htio reći. '' Um... '' - ponovio je. '' Ovaj... Neymar je. '' - ispucao je to nakon više od navedenog zamuckivanja.

'' Znam. '' - ispalila sam. Super. Razgovor nam je započeo SUPER.

'' Ja bih... ja bih htio razgovarati... s tobom. '' - zamuckivao je. '' O - o onom s Oscarom. '' - dodao je. Jebemu Oscare, ubit ću te. Srušit ću te s bicikla i pogazit kamionom.

'' Što s Oscarom? '' - pitala sam zbunjeno.

'' Pa znaš... on je meni rekao... rekao mi je da ti njemu ne vjeruješ. '' - yeah, super, hvala mu što ti je to rekao. '' To jest, da ti meni ne vjeruješ o onome... što je on tebi rekao da sam ja njemu rekao. Ako si... iš - išta shvatila. '' - vjerujem da mu se ruka tresla -to jest da se on sam tresao barem koliko sam i ja.

'' Da. '' - rekla sam. Nemam pojma zašto.

'' Što... što da? '' - pitao je zbunjen. Bilo mi ga je strašno žao. Kud je još u panici ko i ja, još ga ja zbunjujem. Šutjela sam. Nisam znala što da mu kažem.

'' Ja... '' - započela sam. Nisam nastavila.

Xx


Prekinuo je, a za par sekundi mi je došla poruka;

'' Ovako lakše? '' - glasila je Neymarova poruka.

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now