30. And more than that

777 65 15
                                    

Neymar's POV



I dalje sam stajao tamo, na sred sobe, gledajući u vrata kroz koja je doktor izašao prije barem deset minuta. Pogledao sam u Jessica, a onda se i Oscar počeo buditi. Nešto je mrmljao ispruženih ruku.

'' Jut... '' - krenuo je pozdraviti kada je ugledao Danielu kako spava na njegovim prsima.

'' Psst! '' - zaustavio sam ga u zadnji čas prije no što s izderao na nju. Samo me zaprepašteno gledao uperivši prst u Danielu.

'' Koga briga... Moram ti nešto reći, hajde, ustani se i izađi iz sobe, ja te čekam vani. '' - rekao sam i izašao iz sobe te stao na hodnik čekajući Oscara koji je došao za mnom za par minuta. 

'' Što je bilo? '' - upitao je. Neko sam vrijeme šutio i pokušavao izgovoriti što sam trebao.

'' Jessica je izgubila bebu. '' - rekao sam tiho pa pognuo glavu. Teško sam gutnuo i prekrižio ruke pa se zagledao u njih.

'' Zezaš! '' - uzviknuo je. Pogledao sam ga i klimao glavom.

'' Stari, žao mi je. '' - uzdahnuo je oslonivši ruku na moje rame.

'' Jedino ne znam kako će ona to podnijeti. ''

'' Mogu joj ja reći. '' - slegnuo je ramenima.

'' Napravio bi to? '' 

'' Naravno, sigurno mi je lakše nego tebi. '' - rekao je.

'' Ne znam... Prvo moram smisliti što joj reći. Ne znam uopće odakle da počnem. '' - rekao sam duboko uzdahnuvši. U tom je trenutku iz sobe izašla Daniela.

'' Jutro. '' - pozdravila je.

'' Ej. '' - uzvratili smo u isti glas.

'' Gospođo dos Santos. '' - dodao sam tiho nakon čega mi je Oscarov pogled 'opalio šamar'. 

'' Je l' još spava? '' - upitao sam.

'' Da. '' - odgovorila je Daniela.

'' Idem ja do nje ako se slučajno probudi. '' - rekao sam i ušao u sobu. Jedini cilj mi je bio da njih dvoje ostanu sami. Sjeo sam na onaj kauč na kojem sam sjedio i prije nego što je u sobu došao doktor. Oslonio sam glavu na jednu ruku koja mi je bila oslonjena na rub kauča i gledao u nju. Nakon par minuta polako je počela otvarati oči. Uzbudio sam se, nisam znao što da napravim. 

'' Neymar... '' - promrmljala je tiho kada je otvorila oči.

'' Ovdje sam. '' - rekao sam brzo čučnuvši kraj nje pa ju pomilovao po čelu.

'' Što je... Što se desilo? '' - teško je izgovorila.

'' Imala si prometnu nesreću. '' - rekao sam gledajući je u oči. Zaprepašteno me je gledala.

'' Beba? '' - prvo na što je pomislila. Bit će i gore nego što sam mislio. Pognuo sam glavu i šutio neko vrijeme.

'' Izgubila si dijete. '' - rekao sam, a oči su joj se nakupile suzama.

'' Nemoj plakati. '' - tješio sam ju obrisavši joj jednu suzu s lica.

'' Tebi je to okej? '' - rekla je tiho.

'' Nije mi okej, ali... Ionako nismo spremni. Imamo još vremena. '' - rekao sam, a ona je sklopila oči ispustivši još par suza.

'' Doktor kaže da možeš kući sutra. '' - rekao sam joj.

'' Okej. '' - rekla je.

'' Hoćeš da javim Juliji? '' - upitao sam. Kimnula je glavom. Ustao sam se uzevši mobitel u ruku pa nazvao Juliu.

Nothing is impossible ( Neymar's ff - Croatian )Where stories live. Discover now